Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Sjootje

Sjootje

22-01-2009 om 23:33

Gezocht! [naaipatroon]

een simpel naaipatroon voor een broek
Voor een meisje maat 116 en voor een jongen 98/104
Met simpel bedoel ik geen insteekzakken, knopen en ritsen. Eigenlijk gewoon recht toe recht aan. Ook naaipatronen voor eenvoudige jurkjes, tuniekjes en rokjes zijn van harte welkom.
Op Marktplaats heb ik al gezocht maar daar kan ik niet goed bekijken wat het allemaal inhoudt.
Ik heb het in mijn hoofd gehaald om me op het kledingmaken te storten, maar dan moet ik wel simpel beginnen en niet te moeilijk zoals ze van mij verwachten in de boekjes zoals Knippie en Burda. Erg leuk, maar dat kan ik nog (lange) niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

23-01-2009 om 09:48

Stoffenzaak

Hallo
Toen ik nog kleren naaide (15 jaar geleden ofzo) haalde ik wel eens patronen van de Burda bij de stoffenzaak. Dan zocht ik uit een heel groot boek van de Burda. Ik heb geen flauw idee of die boeken er nog steeds zijn. Die boeken waren ook niet te koop volgens mij. Ik zou zeggen probeer dat ook eens.
En na wat "googlen" op internet kwam ik dit ook nog tegen:
http://shop.naaipatronen.nl/productinfo1/;jsessionid=FC659DC0982CFBF8A580102C4EE4ED9E?__stateless=FC659DC0982CFBF8A580102C4EE4ED9E&;
http://www.naaipatronen.nl/afb/kws/3223.pdf
succes

heb wel het een en ander. Ook een boek met kinderkledingpatronen. Je mag me mailen, egberdien apestaart yahoo punt com.

Sjootje

Sjootje

23-01-2009 om 17:23

Egberdien

Je hebt mail .
greets,
Ansjo

tonny

tonny

24-01-2009 om 09:36

Als ik jou was...

... zou ik iemand zoeken om samen mee aan de slag te gaan. Als je echt nog nooit iets hebt genaaid, doe je in het begin de gekste dingen verkeerd (en da's best jammer van materiaal en tijd).

In de Knippie staan toch sterren bij de patronen, dat je kunt zien hoe moeilijk/makkelijk iets is? Iets met 1 ster lijkt me best te doen. Heb je de bladen bekeken in de bieb?

Tonny
(toen kinderen klein waren enorm veel genaaid; nu maak ik hoogstens nog een broek korter, mijn naaimachine voelt zich zéér vernederd!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.