Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gezocht: nutella aktiecodes voor naambord

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar aktiecodes van Nutella voor de ontbijtbordjes met naam. Wie gebruikt de codes niet en wil ze aub naar me mailen ??? Mijn zoon zal u dankbaar zijn

Groetjes,

Biancka

p.s. emailadres is biancka at gmail dot com

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
biancka

biancka

22-05-2011 om 13:45 Topicstarter

Linzel

Ja, mailtje is ontvangen. Geweldig.............bedankt !!

Groetjes,

Biancka

hilda

hilda

23-05-2011 om 18:32

Nutellabordjes

al gun ik het biancka heel erg...moet ik toch even een reactie kwijt dat er op mijn vraag niet gereageerd word en op biancka wel..........is dat om een reden...is dat omdat mijn mail er niet bijstond?

hilda

hilda

24-05-2011 om 18:54

Linzel

hoihoi..

ik snap het hoor..
heb nog geen code.s..mijn dochter is verzot op nutella en heb hier een aantal potten maar bij ons zijn er nog helemaal geen potten met code.s tekoop...denk dat ze een enorme voorraad hebben nog zonder....dus mocht je nog ontvangen/krijgen..hoor het graag..bij deze mijn email

hilda66apestaartjelivepuntnl

hilda

hilda

24-05-2011 om 22:37

Idd pen en papier

haha daar had ik ook al aan gedacht...mobiel in de aanslag..maar geen pot te vinden met code haha....

biancka

biancka

28-05-2011 om 13:11 Topicstarter

Codes...

Ik heb inmiddels 4 bordjes besteld. Heb daarvoor 1 code gebruikt die ik van linzel had ontvangen (nogmaals bedankt !!) en zelf drie potten gekocht. Had zelf ook zitten bedenken om de codes van de potten op de foto te zetten maar mocht diegene die de pot dan wel koopt ook de bordjes willen bestellen........dan is de code niet meer geldig en dat vond ik toch te bruut Ik heb na het bestellen van de eerste twee bordjes geprobeerd om de codes van die bestellen voor de tweede set te gebruiken maar dat lukt dus echt niet.

Ach, mijn heren eten toch nutella en nu hebben we een voorraad waar we voorlopig even mee vooruit kunnen.

Hopelijk zijn bij jullie de potten nu inmiddels ook voorzien van codes

hilda

hilda

28-05-2011 om 19:54

Nog geen potten met code

helaas nog geen potten maar ik ga maar eens even ergens anders naar de nutella op zoek...misschien heb ik dan meer geluk......komt goed..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.