Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gezocht: onder moeders vleugels van louisa alcott

Mijn jongste dochter wil vreselijk graag de klassieker Onder moeders vleugels van Louisa M. Alcott lezen. Echter, in de bieb is alleen de versie van Geronimo Stilton te leen en bij de boekhandel is hij niet meer verkrijgbaar. Heeft iemand nog een exemplaar liggen die hij/zij kwijt wil?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

12-01-2011 om 18:42

Bintje

Is daar een geronimo versie van?? Het was vroeger mijn lievelingsboek..

Bintje

Bintje

13-01-2011 om 09:38 Topicstarter

Anna

Bedankt voor je links. Die van Bol had ik al gezien maar ik vind mee dan 40 euro voor een 2e handsboek erg veel. Die van het boekwinkeltje kende ik niet. Bedankt, ik ga snel kijken.

Bintje

Bintje

13-01-2011 om 09:41 Topicstarter

Fiorucci

Er is inderdaad een Geronimo Stilton van, zie http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/onder-moeder-vleugels/1001004007516182/index.html Dochter heeft die gelezen en nu wil ze dus de echte lezen. Ik vond het vroeger ook zo'n prachtige boek maar nu is het dus lastig om het origineel te pakken te krijgen.

Fiorucci

Fiorucci

13-01-2011 om 10:13

Bintje

Oh leuk, ik ga eens kijken.
Wat jammer dat je het origineel slecht kunt krijgen,maar niet onmogelijk lees ik dus.

Bintje

Ik heb hem hier liggen alleen zit het vervolg (op eigen wieken) er ook bij in...
en na heel vaak hem gelezen te hebben wil ik je dochter er wel blij mee maken...
[email protected]

Bintje

Bintje

15-01-2011 om 00:31 Topicstarter

Oh inkie!

Ik zie nu je mail pas. Hartstikke fijn!! Leuk dat op eigen wieken er ook bij zit. Weet je zeker dat je hem wil afstaan. Enfin, you've got mail.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.