Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Angelina

Angelina

11-01-2009 om 00:33

Gezocht: spuugdoekjes, lichtblauw

Hoi hoi,
Ik weet niet of ik goed zit hier, maar dat hoor ik dan wel.
Ik ben heel erg op zoek naar lichtblauwe spuugdoekjes van de Prenatal, waar LIEF ingeweven staat.
Natuurlijk vergoed ik de (on)kosten.
Wie oh wie wil mij blij maken daarmee?

Groetjes,
Angelina

PS tips over waar ik ze evt op de kop kan tikken zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Had de prenatal al gebeld, maar ivm een rechtszaak van LIEF, heeft Prenatal ze uit de schappen moeten halen.Helaas heeft dus bellen naar winkels van Prenatal dan geen zin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
judiths mama

judiths mama

11-01-2009 om 11:38

Bedoel je dit?

Ik heb niet gekeken of ze spuugdoekjes hebben, maar dit is wel de LIEF-site

http://www.liefwinkel.nl/index.asp

Succes!

Hele ongevraagde reactie...

Maar toch; spuugdoekjes zijn niet lief. Ook geen blauwe. Het kan me dan ook niet bommen welke kleur ze hebben. Zeker je eerste kind? Of voor een cadeautje....?

Ze zijn vooral altijd op en als ze niet op zijn, dan zijn ze veel te klein.

Zoals vanochtend. Helemaal aangekleed om naar het werk te gaan, ik zet jongste overeind na zijn fles, blergh... grote golf over mij heen.

Goede tip; trek een badjas over je kleren aan, dan blijf jij in ieder geval schoon.

Groet,
Linda

P.s. succes met je zoektocht

Angelina

Angelina

15-01-2009 om 21:43

Nee helaas,

de spuugdoekjes zijn niet van het merk LIEF, maar gewoon van prenatal.
Mijn zoontje is er verzot op, maar hij trekt de draadjes eruit, dus ze slijten nogal snel.
En ik kan ze echt nergens meer vinden omdat ze uit de schappen zijn gehaald door Prenatal.
Ik ben dus afhankelijk van moeders die ze toevallig ook toen net gekocht hebben, maarja, vind die maar.......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.