Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Janeway

Janeway

09-06-2009 om 21:58

Gezocht wedstrijd/ruiterkleding

Dochter lief van 10 heeft haar eerste dressuur wedstrijd met geleende kleding achter de rug( ze werd 3e), ze heeft de smaak te pakken en nu zijn we dus op zoek naar een zwart wedstrijdjasje(mt 140) witte rijbroek(140) evt witte handschoentjes, plastron evt met speld of witte blouse. Het is een behoorlijke lijst, maar kan het hier nog niet zo vinden.. Evt andere ruiterkleding in maat 140/146 is ook welkom.
Groet janeway

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Open deur....

maar op Marktplaats is echt alles te koop, en het mooie is dat je het zelf voor meestal hetzelfde bedrag ook weer via MP kwijt kan. Omdat deze kleding meestal maar 1 of 2 keer gedragen is voordat het te klein is.
Zo doe ik het tenminste altijd.
Helaas heeft mijn dochter dezelfde maat als jij zoekt dus kan ik je niet helpen, hou er wel rekening mee dat rijbroeken heel klein vallen, je hebt zeker 1 maat groter nodig dan normale confectie.
succes!!

groetjes Toos

Carmen

Carmen

10-06-2009 om 10:08

Handschoentjes

Ik heb een paar handschoentjes over die te klein zijn gekocht. Mijn dochter is negen en 1.42 meter lang. Zouden ze jouw dochter kunnen passen?
Verder hebben wij alles via marktplaats bij elkaar gesprokkeld, en de broek bij Decathlon.

Groetjes,
Carmen (Amsterdam)
[email protected]

Janeway

Janeway

10-06-2009 om 17:28

Reactie

Natuurlijk heb ik op marktplaats gekeken, maar in haar maat tot nu toe nog niet echt wat, of op een mail van mij krijg ik geen reactie.. Dan wordt het lastig.
Daarom hier een oproepje. De handschoentjes worden het dan ook niet. Dochter van 10 is 141 dus dat maakt niet echt uit qua maat. Maar ik blijf wel op mp kijken en wie weet is er hier iemand die wat heeft

Ik heb nog wat liggen

Een paar leren rijlaarzen voor spillebenen, en een paar witte rijbroeken.

Bij de rijbroeken zijn de maatlabels verwassen (wie heeft ooit bedacht dat je in een witte broek met witte handschoenen op een paard moet?)

Bij de laarzen zou ik de maat echt niet weten, is weggesleten, ongeveer 38.

Als je de maten in centimeters doorgeeft, dan kan ik voor je kijken. Bij laarzen is het dikste gedeelte van de kuit belangrijk om te weten.

Het kleine spul (handschoenen, plastron, haarnetjes) koop ik altijd bij de Decathlon, voor die prijzen vind ik het de moeite en de tijd niet waard om Marktplaats af te struinen.

Prijsindicatie: laarzen 15, broek 5 euro.

Inmiddels

Heb ik de spullen globaal nagemeten, zie voor maten in mijn draadje hieronder.

Janeway

Janeway

11-06-2009 om 22:50

Joio

Ik heb ook al even in je eigen draadje gereageerd..
tnx

Janeway

Janeway

11-06-2009 om 22:51

Decatlon zit echt veel te ver weg hier vandaan.. Daar kan ik helaas niet kopen, jammer want ik heb wel eens wat op de site gezien..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.