Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Mariek69

Mariek69

29-10-2008 om 13:12

Gooische vrouwen gemist!

Hallo,

Ik heb afgelopen zondag én maandag Gooische vrouwen gemist. Nou ja gemist, ik heb hem niet goed opgenomen, zodat ik een stuk mis.

Ik eindig bij het in het café zitten van Roelien en Claire. Kan iemand me vertellen wat ik gemist heb of waar ik de uitzending nogmaals GRATIS kan zien? Bij rtl moet je namelijk betalen om de uitzending te bekijken.

Bedankt!
Groeten, Mariek

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maggie

Maggie

29-10-2008 om 13:29

Betalen?

Ik heb al meerdere keren iets gekeken via rtlgemist maar nog nooit een melding gekregen dat ik zou moeten betalen.

Ik kijk ook vaak rtl gemist

maar heb nog nooit wat betaald hoor

Mariek69

Mariek69

29-10-2008 om 14:24

Maggie

Hoi,

Je kunt veel programma's terugzien via de site. Alleen sommige uitzendingen daar moet je € 1,30 voor betalen om het te zien en Gooische vrouwen valt daar helaas ook onder.

Gr. Mariek

Mariek69

Mariek69

29-10-2008 om 14:39

Bij deze...

Gooische Vrouwen is ook te bekijken via RTL Video. Iedere aflevering kost €1,30.

Gekopieerd via de site, jammer maar helaas....

Toch maar betalen dan

Wij waren vorige week op vakantie en ik heb ook diverse pogingen ondernomen GV "gratis' te zien. Mooi niet dus, ook niet via You Tube waar ook nieuwe afleveringen op staan. Dus tenslotte toch via mijn telefoon 1,30 betaald want ik wilde "em" echt niet missen. Heb er geen spijt van gehad
Moet wel zeggen dat ik geen enkel ander programma kan verzinnen waar ik 1,30 voor neergeteld zou hebben, ach ja

Mariek69

Mariek69

29-10-2008 om 15:56

Hoe eindigt het dan...?

Hoi,

Omdat ik al een deel gezien heb, vind ik het wel zonde om daarvoor te betalen.

Dus...kan iemand mij vertellen wat er gebeurt na het cafébezoek van Claire en Roelien?

Bedankt! groetjes, Mariek

Nasha the first

Nasha the first

29-10-2008 om 16:21

Poeh, nog best veel (spoilers)

Roelien krijgt een adres voor abortus, gaat er uiteindelijk heen, maar besluit toch het niet te doen. Evert vertelt haar dat hij haar ook met kind wil. Anoek gaat uiteindelijk toch niet emigreren, dat komt tijdens een etentje naar voren, waar Claire, al enigszins in kennelijke toestand een voor haar behoorlijk ontboezeming doet, dat ze niet zonder Anoek kan....Tijdens dat etentje probeert Roelien steeds haar nieuws te vertellen, maar ander nieuws is steeds voor, ook dat Martin en Cheryl opnieuw gaan trouwen....oh en de ontsnapping van Tipi wan, heb je die wel gezien? Tijdens een proefverlof...

Mariek69

Mariek69

29-10-2008 om 16:43

Oh....

verdorie!!!

Nu ga ik toch maar betalen, denk ik.
Er is wel erg veel gebeurt!

Bedankt,
Mariek

Pientje

Pientje

29-10-2008 om 16:50

Wat vinden jullie van gv4?

Even naar aanleiding van dit draadje - wat vinden jullie nou van GV 4 ? Ik vind het zo verschrikkelijk somber! Het is werkelijk allemaal drama en rampspoed en de humor is zover te zoeken! En dat vond ik deel 1,2,3 nou juist zo leuk maken, dat absurde! Ook vindik dat bepaalde verhaallijnen te snel gaan. Zoals Anouk, aan het begin van de afgelopen aflevering vertelt ze dat ze gaat emigreren en aan het eind is dat alweer van de kaart. Relatie met Roelien ontwikkelt zich ook zo verschrikkelijk snel. En dan dat gedoe met die fan van Martin: dat hadden ze ook wel over wat meer afleveringen uit kunnen smeren? Maar goed, de humor is dus wat ik nog het meeste mis. Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat ik nog steeds trouw elke week kijk!
Pientje

Nasha the first

Nasha the first

29-10-2008 om 22:00

Pientje

het voelt een beetje afgeraffelt inderdaad, minder humor dan de vorige afleveringen....besef ook dat veel humor toch ook bij Willemijn zat....

Bastet

Bastet

30-10-2008 om 07:23

Yep

Ik wil Willemijn terug!Ben niet zo kapot van het acteerwerk van Roelien.
Groetjes,Bastet

Wilma

Wilma

30-10-2008 om 11:31

Haha, bastet

Ik las "Ik wil Willemijn terug! Ben niet zo kapot van het achterwerk van Roelien". Ik dacht al huh ??????

Groetjes, Wilma

Bastet

Bastet

30-10-2008 om 11:48

Wilma

Ja zeg,neem eens gauw een espresso!))

Wilma rofl!

Van Gooische Vrouwen heb ik totaal geen sjoege, maar ow, die leesfout van jou... Schitterend.

Polly Shearman

Polly Shearman

30-10-2008 om 13:36

Pientje

JAAAA dat vind ik nou dus ook,
De verhaal lijn gaat in TE grote sprongen vooruit, wij moeten dus maar raden wat er in de tussentijd is gebeurt,
claire zit in de gevangenis en besteld een witte wijn, het volgende moment loopt ze weer buiten ( dan moeten wij dus maar raden dat ze vrijgesproken is)
en anouk word bijna verzopen in een badkuip, en het volgende moment zit ze doodleuk weer aan de keukentafel.
het gaat me gewoon te snel, te grote sprongen in de tijd!
ik ben nog piepjong maar ik kan het bijna niet volgen.
wat is er gebeurt, zijn er andere schrijvers gekomen? een andere regiseur??

groet, polly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.