Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gratis: dermasilk krabpakjes mt 86 100% natuurzijde

Wie kan ik blij maken met 2 zogenaamde (anti)krabpakjes in maat 86? Ze bestaan uit een romper met lange mouwen met dubbele manchetten die je over de handjes van je kindje kunt vouwen, en een slobbroek. De kleding is gemaakt van 100% natuurzijde en door de lange gladde zijdevezels geeft dit zo min mogelijk irritatie op de huid voor kindjes met eczeem (of mogelijk andere huidaandoeningen).
Mijn zoon heeft de pakjes gelukkig weinig gedragen omdat we de eczeem nu goed onder controle hebben.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Triple

Triple

20-01-2009 om 21:18 Topicstarter

Dreumes met eczeem?

Niemand een dreumes met eczeem? Ik hoop natuurlijk dat het waar is, maar als er toch nog zo'n hummel rondloopt dan heb ik dus gratis 2 fijne anti-jeuk rompers/slobbroekjes voor hem/haar.

Fransien

Fransien

21-01-2009 om 09:06

Hier wel

Hoi Triple,
Mijn peuter van 2 (maat 80-86) heeft wel eens eczeem, maar niet zo erg, maar ik zou er best blij mee zijn. Mocht er zich iemand melden met een hummeltje met flink eczeem gaat die natuurlijk voor.
Groetjes,
Fransien

Triple

Triple

23-01-2009 om 21:26 Topicstarter

Fransien

Hoi Fransien,
Nog niemand anders heeft interesse getoond. Je kan de pakjes afhalen in Gorssel (tussen Deventer en Zutphen) maar mocht dat niet in de buurt zijn dan kan ik ze ook opsturen. Kan je me mailen op caviahok (at) yahoo (punt) com?

Groet, Triple

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.