Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Pelle

Pelle

09-12-2009 om 08:26

Heeft iemand toevallig nog een doos domino express?

Oudste is opeens gek van de dominosteentjes, helaas moet hij het met houten exemplaren doen (waarom zegt dat kind dat niet VOOR sinterklaas????). Heeft iemand toevallig nog een doos ter overname?

Ja ik weet dat ze op mp staan, maar dit is wat vertrouwder

[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

09-12-2009 om 11:53

Pelle

Volgens mij had Sinizoon zoiets voor sinterklaas gekregen en was het niet een topper. Misschien kun je daar iets mee?

Morgen ff kijken

Ik zal morgen even zoeken ik geloof dat we nog een plastic bak vol met die steentjes hebben staan wordt vervolgd..

Puck2

Puck2

15-12-2009 om 10:33

Kringloop

Volgens mij heb ik het een aantal weken geleden bij de kringloopwinkel ook zien staan? Zal ik eens voor je kijken?

Puck2

Puck2

16-12-2009 om 10:38

Cobi

Volgens mij maakt een ander formaat helemaal niet uit voor Pellezoons: "Op DIT moment zijn twee jongens bezig met de Jengablokken, de houten nep kapla (50 stuks ofzo), de gewone zwarte oude domino EN de triominos steentjes "

Pelleeee

ik vind net op zolder 2 dozen met doministeentjes! Ik denk zo'n 800-900?
Als je beloofd er veel plezier mee te hebben mag je ze zo tegenverzendkosten hebben
Als je snel reageert dan kun je ze nog voor kerst hebben denk ik? ( weet jij vast beter als ik)
Mail anders even op [email protected]

Pelle je hebt ook mail

ik heb alle steentjes net in 1 doos gepropt klaar om te verzenden, dacht toen meteen; mmm..de postbode zal ook wel denken; ...ojee ... pakje kapot??? LOL
Ik hoop dat ze er voor vrijdag dan zijn, kunnen de mannen aan de slag, eehh, bouw!

Puck2

Puck2

20-12-2009 om 19:21

Eh pelle

Zal ik de kringloopwinkel maar even laten liggen? Na zo'n aanbod van Lilian zal het ongetwijfeld schamel en verzendkosten-ongunstig afsteken ALS ik al wat kan vinden.

Pelle hij is onderweg

een doosje van ongeveer 25-25?? helemaal propvol.Ik heb ze maar bij elkaar gedaan in 1 originewel doosje dan ruimt het makkelijker op
Hopenlijk is ie er voor de kerst!(duimduimduim)
Veel plezier ermee!

Kan die dat onze pakjesbezorger ook niet leren

die komt maar 2 keer per week..dus vaak lang wachten.....

Mmmm...

ik kan er dan mee op de fiets naar de kinderopvang fietsen?? Hhaha,nee laat mij maar bij de kindjes!!

Puck2

Puck2

23-12-2009 om 11:53

Lilian

Neeeee! Die fiets moet je juist in de voortuin laten staan, anders loopt de pakjesbezorger nog steeds niet hard voor je. Huisnummers op beide huizen, gezamelijke carport met de buren, staat bij ons huisnummer (zeg 12), vraagt hij of de buren 14 hebben. Tja, kijk even op het bordje dan. Of hij staat bij ons aan de deur met een pakje voor een ander nummer of een andere straat. Het is nog een wonder dat we alle pakjes (op ooit 1 pakketje van Bol na) nog in goede staat na krijgen.

Wauw!

GAAAAF!!!!!
Zohee zei zoon wie heeft dat gemaakt???

Puck2

Puck2

30-12-2009 om 12:45

Wow,

Wow Pelle, wat zul jij een rustige 2e kerstdag hebben gehad met kinderen die boven zoet aan het bouwen zijn. Vrede op aarde Ziet er wel heel gaaf uit, vooral het eerste project en die spiraal aan het einde. Super gemaakt Pellekinderen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.