Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Iets voor een ander met sinterklaas

Vorig jaar heb ik op een oproepje gereageerd van een moeder die echt even geen geld had om Sinterklaascadeautjes te kopen voor haar zoon en dochter. Ik vroeg me af of het dit jaar weer een keertje kon. Voor mij was het een goed gevoel, een kleindigheidje op te sturen en mijn dochter was van haar "gehate" roze dingetjes af.
Dochterlief is zojuist jarig geweest, dus hebben we "kinderachtige" dingen over zoals zij het zegt. Voor ik het haar laat verkopen op de rommelmarkt, kunnen we er misschien nog meiden mee blijmaken.
mail me maar op corine at andressen punt nl
groetjes, Corine
ps dit is niet omdat ik nu zo graag wil laten zien dat wij het goed hebben of zo, Maar gewoon omdat je met iets kleins zo snel een kind kan blij maken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

11-11-2008 om 23:38

Ik denk

ineens richting Boeb Boeb, Kaatje, Jons?

Tirza

Ardnax

Ardnax

12-11-2008 om 09:36

Oftewel

Alles naar Boeb Boeb die zowel voor Kaatje als voor Jons dit soort dingen regelt.
Boeb, onze eigen sinterklaas
Grtz.
Ardnax

Ook meedoen?

Ik wil ook meehelpen met geven. Naar wie kan dat? Naar wie kan ik reageren, m.a.w. wie is Boeboeb?
Mariteke

doremi

doremi

12-11-2008 om 15:53

Ik heb ook nog wat....

... naar wie kan het opgestuurd worden? Ik heb liggen o.a. lotto, memory, jumbolino, kleurentorentjes, klein keyboard.

3 kids mam

3 kids mam

12-11-2008 om 17:05

Leuk

Ik heb ook nog wel allerlei speelgoed liggen. Goed idee om dat te geven aan mensen die geen geld hebben voor sinterklaascadeautjes. Als iemand dit kan regelen dan stuur ik het graag op.

*corine*

*corine*

13-11-2008 om 19:13 Topicstarter

Gave reacties!

Inmiddels heeft diegene die een oproepje had gedaan, mij gemaild en vindt het top dat (weer) er aan haar gedacht wordt. Ze hoopt dat ze over enige tijd ook weer wat voor anderen kan betekenen.
Mochten jullie iets willen versturen, stuur het dan naar mij, dan kan ik er leuke pakketjes van maken. Maar ook: mochten er meerdere gezinnen zijn, mail mij dan ook. Wat dat betreft: eerlijk zullen we alles delen!
Lief dat jullie meedenken!
Corine

Annet

Annet

13-11-2008 om 20:48

Niet alleen jons en kaatje

Vorig jaar zijn er ook cadeau's gegaan naar andere gezinnen die het nodig hadden (o.a. via mij).
Natuurlijk kunnen Jons en Kaatje hulp gebruiken maar er zijn zoveel meer gezinnen die hulp nodig hebben. Deze gezinnen hebben misschien geen groep die al ondersteuning geeft. Dus misschien is de nood hier veel hoger ?!?!

Kunnen deze gezinnen misschien ook naar Boeb mailen?
Ik wil best bijdragen in geld of speelgoed.

Mijn droom is een database van speelgoed/kleding verspreid over het land. Hebben mensen hulp nodig, dan kunnen ze zich melden. Hulp uit de buurt is dan snel onderweg.........

Annet

goed idee zeg zo een uitdeelplan.
Als je in mijn regio mensen nodig hebt laat het even weten in woon op de grens van overijssel drenthe.
Ik verzamel ook vaak kleding en dingen voor mensen die het moeilijk hebben.

Hoe kom je (beetje ot)

te weten wie het moeilijk heeft? Heb hier ook nog wel wat dingen staan en wil ze best in de buurt wegbrengen (woon in Zuid Limburg) maar hoe weet ik nou wie het echt kan gebruiken?

Gr.
Moon32

Annet

Annet

15-11-2008 om 11:17

Niet door mij helaas

Die droom heb ik wel maar het gaat mij dit jaar niet lukken daar wat mee te doen.
Mijn idee was dat ool-ers zichzelf kunnen aanmelden als ze vinden dat ze in aanmerking komen. Natuurlijk kan daar misbruik van gemaakt worden maar ik geloof er graag in dat dit reuze mee zal vallen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.