Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Vljtig Liesje

Vljtig Liesje

24-06-2010 om 10:55

Ik wil graag vriendin en tante zijn!

hee moeders van lieve kids in noord holland, ik ben een moeder van een zoon van 16. ik heb erg genoten van de uitstapjes en leuke dingen toen mijn zoon nog klein was. In mijn omgeving en familie heb ik geen kleine kinderen en dat mis ik! Vooral nu het weer lekker weer is om er op uit te gaan. Maar ook rond de feestdagen. In winkels zie ik leuke kinderdingen, maar kan er niemand blij mee maken. Ik zie leuke tripjes naar dierentuin of strand, maar dat is het leuks met kinderen erbij...Eigenlijk zoek ik een leuke vriendin in de omgeving van Alkmaar, met lieve kinderen. Als het klikt, zou ik graag een soort tante zijn. Om - met jou erbij - leuke dingen te doen, thuis of uit. Vooral doordeweeks 's middags.
Heb jij ook de ruimte voor een leuke vriendin voor jezelf (ik ben wel 47, maar erg vlot haha) en tante voor je kind of kinderen (3-12), tijd doordeweeks en woonachtig in de buurt van alkmaar. Mail me dan gerust.
[email protected]

groetjes, Vlijtig Liesje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vlijtig liesje!

Ik had je een mail gestuurd, een paar dagen geleden. Heb je die niet ontvangen???

Jons

Toch niet zo vlijtig?

Volgens mij is Vlijtig Liesje niet zo heel erg vlijtig. Ik heb je gemaild, vervolgens een paar dagen later hier ook iets gemeld, en ik heb nog steeds niets van je gehoord.

Ik kan je wel vertellen dat ik dat - op zijn zachtst gezegd - niet netjes vind...

Mijn vriendin zul je zo niet worden!

Jons

jippa

jippa

04-07-2010 om 22:08

Jons o.t.

Hi Jons, Hoe groot zijn je dochters inmiddels? Heb nog twee leuke rokjes liggen, maar vrees dat die al te klein zijn, mijn dochter is nogal smalletjes.
Wat is hun maat nu?

Jippa

Hoi Jippa,

Mijn meiden zijn ook nogal smalletjes, hoor (spichtig, is eerder de vorm

Ze zitten nu in 116/122 en zijn gék op rokjes en jurkjes, haha. Echte meiden-meiden, dus. Hm, van mij kunnen ze dat toch niet hebben...

lief dat je aan ons denkt!
Jons

jippa

jippa

05-07-2010 om 20:31

Jons

Ha, dat is precies de goede maat en hoewel ik je meiden niet ken zegt iets mij dat dit helemaal hun rokjes zijn. Ik ben je adres kwijt, wil je dat nog een keer mailen naar jippa10 at gmail.com? dan komen ze eraan
Groeten Jippa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.