Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Kleding voor zoon?

Mijn oudste knul is inmiddels flink aan het groeien en de stapel passende kleren slinkt navenant... Zomaar een shoptripje zit er bij ons niet in met ons budget, dus ik vroeg me af of er onder jullie wellicht mensen zijn met zoons van een jaar of 14 (erg slank) die uit hun maatje 158/164 zijn gegroeid?
Ik kan je er niet veel voor betalen, in ieder geval wel verzendkosten...
Hij draagt geen spijkerbroeken (autisme en gevoelig huidje), wel heel graag t-shirts en vesten met hoodie, soort joggingbroeken.

bedankt,
Jons

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoi jons

ik heb een aantal t-shirts in blauw tinten,en een groene, wat korte broeken met ruitjes/blokjes.
Houdt hij ook van knalroze zoon wel en daar heb ik ook 2 shirts van. Het is soms wel 176,wel smal.
Joggingbroeken heb ik niet, daar houdt zoon niet van die heeft hele zachte spijkerbroeken aan of gekleurde stretchbroeken.
mag t naar het adres wat ik nog heb?
enne verzendkosten..nee hoor,dat hoeft niet.

jons

jons

17-04-2013 om 16:56 Topicstarter

Lilian

klinkt goed, joh!

Adres is goed.

dank je wel!!!

groetjes,
Jons

Morgen op de post

als het goed is is t postkantoor hier morgen open dan gaat ie weg, anders dinsdag. Het was even zoeken naar een doos, alle dozen waren op hier in de winkels. Dus mn inpakkunsten gebruiken die ik ook moet gebruiken voor t inpakken van de tassen van de kids voor kamp. Alles strak gestapeld maar dr kan veel in een klein doosje haha! Aantal shirts,stuk of 5/6, wat korte broeken, een vest en een sweatshirt.
groetjes!

jons

jons

20-04-2013 om 08:06 Topicstarter

Lilian

Ik wacht rustig af. Leuk, dank je wel!

groetjes,
Jons

jons

jons

23-04-2013 om 17:37 Topicstarter

Lilian, bedankt!

Hoi Lilian,
De doos is vandaag aangekomen en de shirtjes zijn erg leuk! De broeken ook, overigens! Zoon helemaal blij

dank je!!!

liefs,
Jons

Fijn!

veel plezier ermee!

groetjes lilian

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.