Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Boeb

Boeb

01-06-2010 om 09:53

Laatste 10 dagen zijn ingegaan (oude mobieltjes voor de opkikker)

Dochterlief is nog steeds druk oude mobieltjes aan het opsparen voor de opkikker (www.opkikker.nl een stichting die zieke/gehandicpate kinderen een dag bezorgd die ze even laat vergeten wat ze hebben, en geloof me dat is echt waar))(ze is ambassadeur), ze gaat heel goed om de grootste inzamelaar te worden die er tot nu toe is geweest. Maar ze komt er echt nog wat te kort. Nog 10 dagen en dan gaat ze ze aanbieden bij de opkikker (dat is al geregeld met een belangrijk persoon (dat is ook al geregeld en de pers erbij enzo (feestje voor haar).

Dus nogmaals de oproep wie heeft er nog een oud (niet werkend) mobieltje liggen en wil die kwijt voor de opkikker en wil die opsturen naar dochterlief? Heb jij nog in een kast oon verloren koelkast of iets anders liggen (opladers etc hoeven niet) dan maak je dochter heel blij!

Mail me maar! En dank alvast!

Boeb
[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ha die Boeb, van hieruit gaan er binnenkort 5 op de post naar je!
Succes Boebdochter, maak er een feestje van!!

andrea2

andrea2

03-06-2010 om 10:50

Hoeveel nog boeb?

Hoi Boeb,

Wat goed dat je dochter zo enorm haar best doet voor de Opkikker (en jij daarbij natuurlijk) Wij hebben een doos vol gespaard en nemen die mee naar MPG de 18e. Zoonlief wil daar natuurlijk niet met lege handen komen, maar als ik er een paar aan jou stuur, zodat je dochter de beste inzamelaar is, vindt hij dat vast niet erg. Uiteindelijk komt het toch bij "het goede doel", toch? :o)

Hoeveel moet ze er nog hebben?

Groetjes,

Andrea2

Boeb

Boeb

03-06-2010 om 12:19

Andrea

Voor zover we nu rekenen moeten we er nog 142 maar er komen er nog binnen dus het zal er om spannen!!!! (dan zitten we op de 1671

heb een hele fijne dag in Germany...wij gaan niet omdat een van de scholen geen vrij wilde geven...

Boeb

Ze gaan...

... vandaag op de post!!

Goe poeier, mickey!

You gó, dochter van Boeb!

Boeb

Boeb

05-06-2010 om 15:19

Beemer

Elke 1 maken er veel

Dus dank!

Boeb

En hoeveel

... zijn het er uiteindelijk geworden??

Boeb

Boeb

12-06-2010 om 18:26

Mickey

Heel heel erg veel.

Maandag komt er hier een verslag van het aanbieden en de hoeveelheid dat houden we nog even geheim maar onze missie is geslaagd, meer dan

Boeb (die dr huis terug wil hahha)

Lol

Nou ik ben benieuwd, succes morgen!!

Roos Vicee

Roos Vicee

14-06-2010 om 11:50

Oh wat jammer!

Ik ben een tijdje niet op Ouders Online geweest (en al helemaal niet in deze rubriek) dus ik heb dit helemaal niet meegekregen allemaal Heb hier nl nog zeker 2 of 3 oude mobieltjes liggen die je dochter ook had mogen hebben Boeb!

Boeb

Boeb

14-06-2010 om 12:30

Roosvicee

De actie loopt gewoon door hoor dus we sparen gewoon ook door, ieder mobieltje is welkom, er komen er nog wat deze kant op dus als je zin hebt om ze op te sturen ben je meer dan welkom!

Boeb

[email protected]

Puck

Puck

15-06-2010 om 10:13

Hoe was het boeb

Nu zijn we natuurlijk wel heel benieuwd hoeveel mobieltjes ze heeft opgehald en hoe het aanbieden is gegaan. Ik heb er nog niets van in de lokale pers of op de lokale t.v. van gezien. Zat wat dat betreft gisteren voor Jan-met-de-korte-achternaam het regionale nieuws te kijken . Wel iets vanmorgen over een speciale kinderpostzegelactie in U, maar niets over de actie van jouw kanjer.

Ook benieuwd!

Vertel vertel

Boeb

Boeb

17-06-2010 om 18:24

1700 (en 6) plus 287,50 euro aan donaties overhandigd aan de opk

Hehehe, ik heb mijn huis weer terug, alle mobieltjes en het geld wat we hadden opgehaald voor de opkikker en dochterlief toverde ook nog 6 extra mobieltjes uit haar rugzak! Zijn daar waar ze moeten zijn, en het was me een ware happening! Eerst samen met H naar de Opkikker. Daar alle mobieltjes uitgeladen (en geloof me iedereen van de opkikker kwam meesjouwen....) en na een paar minuutjes kwam burgemeester Jorritsma ook nog om het feest extra op te fleuren! Daar werd dochterlief toch een beetje stilletjes van. Toen het grote moment van de overhandiging van de cheque Iedereen was fors onder de indruk, natuurlijk waren de vragen niet van de lucht, hoe wat waar ze ze allemaal vandaan had! De taart werd geserveerd, en de limonade en koffie werd op tafel gezet want dit moest gevierd worden. Ze krijgen natuurlijk niet elke dag deze hoeveelheden binnen maar blij waren ze wel! na een half uurtje met de burgemeester gekletst te hebben vertrok deze weer (met twee prachtige flessen wijn en mijn boek!) en bleven wij achter bij de opkikker waar we nog even hebben we nog even zitten napraten. De pers die had beloofd te komen aan de opkikker maar ook aan ons liet zich niet zien maar de opkikker zou zorgen dat het alsnog in de krant kwam! Iedereen die mee heeft gewerkt aan dit fantastische avontuur heel erg bedankt! Het is een fantastisch aantal geworden en meer foto's volgen nog! Natuurlijk mogen er nog mobieltjes ingeleverd worden, ze zijn echt met elk telefoontje blij , ik hoorde dat er bij op verschillende punten al weer ingeleverd waren! namens dochterlief iedereen dank dank dank en een dikke zoen!

Boeb

Puck

Puck

17-06-2010 om 19:48

Boeb

Ik zag de foto op hyves en vond het al mager: 1700 mobieltjes die samen 287,50 euro opleverden. Nu begrijp ik dat het EN EN is. Geweldig. Ik heb graag meegedaan en geef je dochter een dikke zoen terug, ze is een kanjer die haar ambassadeursschap waardig is.

Wow!

Geweldige score en een geweldige dag voor je dochter!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.