Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Meisjeskleding mt 50 t/m 62

Zwanger van mijn vierde heb ik veel meisjeskleding gehad van vriendinnen die klaar zijn met kinderen krijgen. Nu is gebleken dat wij een jongetje verwachten zit ik dus met ongeveer 3 dozen babykleertjes waar ik niks mee kan. Het ziet er allemaal nog goed uit, is allemaal door niet meer dan 1 kindje gedragen.
Graag wil ik er iemand mee helpen maar in mijn omgeving ken ik niemand. Ik hoef er niks voor, mijn vriendinnen ook niet, behalve evt verzendkosten. Makkelijkste zou zijn als het opgehaald wordt.
Iemand interesse?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
EsmeePF

EsmeePF

02-12-2008 om 10:59 Topicstarter

Niemand?

Geen interesse in de babykleertjes? zou het zonde vinden als het weg moet. Nou ja, dan gaat het wel in de kledingcontainer ofzo maar toch...

Kleertjes maat 50

Ik zou wel wat willen hebben, maar dan ga ik het gebruiken als poppenkleren, ik weet niet of je dat erg vind?
Anders misschien op de site "www.gratisoptehalen.nl" zetten??? Daar zijn veel vragen naar babykleding en uitzetten...
gr carla

Ik heb laatst

een doos van dochters kleding en spullen gegeven aan dit doel: http://www.everyoneweb.com/gambiaenpolen/

De mensen in kwestie kwam het zelf ophalen, zij brengen het naar Polen en Gambia, het is een gepensioneerd stel wat veel van hun tijd en geld stoppen in het ophalen en uitdelen van spullen aan kindertehuizen en arme gezinnen ter plekke.

EsmeePF

EsmeePF

02-12-2008 om 21:46 Topicstarter

Manda en carlas

Goede tip! Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen of er interesse is.

Carlas, ik hoop dat je het begrijpt dat ik er liever mensen echt mee kan helpen. Mocht er geen interesse zijn mag je echter gerust wat kleertjes hebben hoor.

Beter een goed doel!

Ik vond het zo zonde als je het in de kledingcontainer zou gooien, je weet dan nooit wat er werkelijk mee gebeurt. Als je mensen persoonlijk benaderd voor de kleertjes zie je ook de dankbaarheid ervoor en weet je dat het ergens terecht komt, waar het goed gebruikt kan worden. Ook sommige voedselbanken hebben kledingdepots...
Gr carla

Of tienermoederhuis

of neem eens contact met een tienermoederhuis, daar kunnen ze het misschien ook nog wel gebruiken. Ik weet niet waar je woont, maar:
in Goirle bij Tilburg (brabant) zit de Bocht, die heeft o.a. ook een project voor tienermoeders. zit even heel hard te denken en te googlen waar er nog meer waren, die ene die ik ook nog wist kan ik niet meer vinden.

groetjes, Loek

Mariska

Mariska

03-12-2008 om 19:04

Esmee

Wel interesse voor vriendin; waar woon je?

EsmeePF

EsmeePF

03-12-2008 om 21:22 Topicstarter

Reacties

Loekie, dat is ook nog een goed idee inderdaad. Ik ben zelf niet zo'n ster in googelen maar als je nog wat vind...

Oh, ik woon in Deventer trouwens.

Esmee

chips...ik weet echt niet meer waar het was. volgens mij heet het de kei en ik weet bijna zeker dat het in deventer was.....kan je niet ff in het telefoonboek kijken of zo? ik ga proberen nog ff voor je te zoeken (sorry was druk geweest, vergeten hier te kijken); ik ga ff denken....

Loek

Kij

jaaaaaaaaaa Ik heb het gevonden, het heet KIJ en niet kei, hier is het adres:
Achter de Muren Zp 22
7411GE DeventerRoute Kaart0570-613612

succes d'r mee!

Loekie

EsmeePF

EsmeePF

08-12-2008 om 21:54 Topicstarter

Loekie

Hartstikke bedankt voor het zoeken! Ik ga morgen gelijk bellen.

Esmee

graag gedaan hoor, ik herinnerde me ineens dat er iets was met die naam haha! snap nu wel dat ik het eerst niet kon vinden. Ik heb het telefoonnummer uit zo'n internettelefoonboek, mocht het nou niet kloppen kijk dan onder die naam bij jullie in het telefoonboek, dat is misschien iets safer. Ik hoop echt dat ze er wat aan hebben, vind het een onwijs lief idee van je!! En anders even doorvragen of zij misschien een andere plek weten!

Liefs, Loekie

p.s. wens je overigens een hele voorspoedige zwangerschap verder

EsmeePF

EsmeePF

10-12-2008 om 14:51 Topicstarter

Gebeld

Ik heb net gebeld. Ze reageerden erg positief maar de persoon die de moeder-kind groep begeleid was vandaag niet aanwezig dus ik word nog teruggebeld.

Mooi

Hoop echt dat je er een jonge moeder / moeders heel blij mee kan maken! Hopelijk hoor je gauw meer.

groetjes, Loekie

EsmeePF

EsmeePF

11-12-2008 om 10:59 Topicstarter

Nou niet dus

Ben vanochtend teruggebeld, zeer bedankt voor het aanbod maar die meiden willen het niet aannemen. Ze willen gewoon zelf kleren kopen voor hun kinderen, hun eigen geld (dat ze soms helemaal niet hebben) eraan uit geven.
Die keuze kan ik respecteren, ik vind het op zich erg goed dat ze zelf voor hun kind willen zorgen, lovenswaardig dat ze zichzelf willen kunnen redden. Maar ergens denk ik dus ook wel: wat is er nou belangrijker? Dat je kind de nieuwste kleertjes aanheeft of dat je je geld opzij kunt leggen om voor je eigen huisje en dergelijke kan zorgen? Ik zou zelf in die situatie denk ik alles aannemen wat ik kon krijgen zodat ik uit de opvang weg kon en zelfstandig met mijn kind verder kon. Maar goed, daar ben ik blijkbaar apart in.

Dus nogmaals: iemand nog interesse in de kleertjes? Ze mogen weg, het liefst door iemand opgehaald worden, in Deventer.

Hoi

he, jammer zeg...tja, wij kijken daar misschien ook wel anders tegenaan dan meisjes van 17 of 18. Uhm...misschien nog via vluchtelingenwerk of zo, asielzoekerscentrum?? of anders, stom idee misschien maar briefje ophangen bij verloskundige?? Misschien weten ze daar nog wel iemand die er interesse in heeft.

ik denk nog even verder

Sjootje

Sjootje

12-12-2008 om 11:11

Esmee

Hier nog een tip. Stond toevallig in de krant hier. Ze hebben hier naast de voedselbank ook een kinderkledingbank geopend voor mensen die het zwaar hebben. Misschien kan je in jou buurt bellen met de voedselbank en vragen of zij interesse hebben. Zij weten precies welke gezinnen baby's hebben en dan kunnen ze die mensen wat extra kleding toestoppen. Ik weet bijna wel zeker dat zij er WEL blij mee zijn.

EsmeePF

EsmeePF

12-12-2008 om 19:50 Topicstarter

Sjootje

das ook een goede tip. Ik heb ook al bedacht om bij de kerk te vragen of zij iets weten. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb trouwens! Maar goed, ik blijf proberen, ergens is er vast iemand blij mee...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.