Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Moedertaal

Aangeboden t.e.a.b: De cursus Nederlands van de Wereldschool in Lelystad. Groep 4 t/m 8, compleet behalve de leesboeken. Het is gebruikt dus eventueel met ingevulde werkboeken. Ik ga 12 april naar NL dus kan in NL worden opgehaald of worden opgestuurd vanuit UK( ruim 3,5 kg per groep).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Shonagh

Shonagh

05-04-2009 om 23:56 Topicstarter

Verzendkosten

zijn voor koper.

picobello

picobello

06-04-2009 om 19:14

Heb geen idee wat het

zou mogen kosten, maar wat zit er allemaal bij?
zijn de leesboeken onmisbaar?
zou ze evt willen gebruiken voor kids met ned als 2e taal, is het daarvoor geschikt?
mvg,

Shonagh

Shonagh

06-04-2009 om 20:55 Topicstarter

Picobello

Dit is een basisschoolprogramma voor NL kinderen in het buitenland. Het programma bestaat uit 2 onderdelen: Taal en Spelling. Voor beide onderdelen is er een handleiding voor de ouder(s), leerlingenboeken, oefenboeken/ kaarten, werkboeken/ bladen, toetsbladen. De werkboeken/ bladen zijn ingevuld maar kunnen als voorbeeld dienen. Ik heb ook veel overgeslagen omdat het anders teveel werd. Leesboeken kun je zelf kopen aansluitend bij de interesse van je kinderen. Ik wil er 50 Euro per groep voor hebben, of de 5 pakketten voor 200 Euro. excl verzendkosten. Ieder jaarprogramma weegt zo'n 3,5 - 4 kg, een stapel boeken dus.

mirreke

mirreke

08-04-2009 om 03:21

Shonagh, is het er nog?!

Ik ben wel geïnteresseerd. Hebben je kinderen er veel aan gehad? Bij mij zou het gaan om alle vijf de jaargangen. Is het mogelijk om de werkboeken/bladen bv. te kopiëren of de ingevulde tekst met typex weg te werken?
Leesboeken hebben we zelf genoeg, dat is het probleem niet.
Ik woon weliswaar niet in Nederland, maar toch dichtbij genoeg om het geheel waarschijnlijk wel te komen ophalen.

mirreke

mirreke

08-04-2009 om 03:26

je kunt me eventueel mailen op mirreke at t-online punt de

Shonagh

Shonagh

09-04-2009 om 00:05 Topicstarter

Mirreke

Je hebt mail,

Groetjes.

mirreke

mirreke

10-04-2009 om 05:44

Yess!

Het is rond! Ik ga alles volgende week zelf afhalen. Dank Shonagh, voor je uitgebreide mails!

mirreke

mirreke

10-04-2009 om 10:42

Ahum, afhalen

Maar niet in Engeland natuurlijk. Voor het geval dat iemand dat zou denken, zou wel leuk zijn trouwens...

mirreke

mirreke

15-04-2009 om 08:17

Afgehaald!

En thuis aangekomen trof ik er ook nog een lekkere verrassing in aan! Dank Shonagh, was leuk om je te treffen!
Vandaag hebben we een feestje, morgen ga ik alles eens uitgebreid bekijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.