Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Sinilind

Sinilind

24-06-2009 om 21:09

Oppas gezocht voor hond

We zoeken (uiteraard tegen betaling) een leuk iemand/gezin met tuin die op onze lieve hond (9 jaar oud golden retriever teefje) wilt passen tijdens onze vakantie. We gaan op 24 juli weg en komen 10 augustus terug. Het is ook mogelijk om pas de laatste week van onze vakantie (vanaf 2 augustus) op haar te passen (we hebben een eventuele oppas die alleen tot 3 augustus kan). Rixa is een ontzettend lief hond, die kinderen en katten gewend is, en met andere honden geeft het ook geen probleem. Alle regio's binnen max. 2 uurtjes rijden van Haarlem komen in aanmerking. Graag bij iemand die echt van honden houdt!
MOcht u interesse hebben , graag mailen naar
[email protected]
Bedankt
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

24-06-2009 om 21:18

Da's toevallig

Vandaag had een van de puberella's het er nog over, dat ze graag in de vakantie op een hond zou passen. Wij hebben geen hond meer, en zowel zij als man als jongste zijn heel gek op honden. Ik ga als ze straks weer thuis is meteen even vragen of ze kan, die week/ weken. Kan ze lekker wandelen in het bos/ park. Maar veel tuin hebben we niet, is dat een bezwaar?

Kaaskopje

Kaaskopje

25-06-2009 om 15:17

Yta

Ik hoop dat Sinilind het niet erg vind dat ik hier op reageer. Ik ben namelijk de andere oppasmogelijkheid. Als het voor jullie handiger uitkomt om 1 week voor jullie rekening te nemen dan vinden wij het absoluut leuk om de hond ook een week te nemen hoor. Tot 3 augustus dus. Verder kan ik niet anders zeggen dan dat het echt een lieve hond is.

Yta Chalne

Yta Chalne

25-06-2009 om 16:56

Ha!

Leuk zeg. Dochter is zo rond die datum terug van vakantie, dus wij zouden dan precies de laatste week kunnen doen. We hebben niet alleen een park om de hoek maar ook een bos op een paar minuten, en dochter is gek op wandelen. Ze wandelt graag uren, en dat is veel leuker met dan zonder hond

Volgens mij moeten we er dus wel uitkomen!

Vanavond zal ik je even mailen, nu ben ik nog aan 't werk!

Yta Chalne

Yta Chalne

25-06-2009 om 17:14

Overigens..

..wonen we niet om de hoek, dus mensen die wel om de hoek wonen, wel blijven reageren, is ws. wel zo makkkelijk voor Sini!

Kaaskopje

Kaaskopje

25-06-2009 om 18:09

Yta

Wat noem je niet om de hoek? Wil je dat aan mij mailen? [email protected]

Kaaskopje

Kaaskopje

26-06-2009 om 00:35

Nee lidwientje

Arm beest!

Kaaskopje

Kaaskopje

26-06-2009 om 00:37

Hoeft niet sini

Als het een beetje bereikbaar is willen we best met de trein. We hebben wat afgetreind met onze honden. We maken er dan gelijk een leuke dag van.

Sini

Hoi Sini ik geloof dat het al geregeld is, niet?
Als je nog eens met opvang zit, mijn zus heeft regelmatig oppashondjes, ze woont in Amstelveen. Ze heeft zelf 1 hond en hanteert een max van 3 honden in huis, dus soms zit ze gewoon vol. Maar je kunt me altijd benaderen, dan informeer ik voor je.
Mijn zus is een echte liefhebster. Ze zorgt voor die beestjes als zijn het haar kinderen! Ze loopt / rent onwijs veel met ze door het Amsterdamse bos. Dus trek aan de bel bij me als je nog eens opvang nodig hebt. Ik weet dat ze deze zomer in elk geval tot begin aug vol zit.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-06-2009 om 12:48

Hihi geerke

Ik heb ook zo´n zus. Ze heeft er zelf al 5 en dan komt er ook wel eens een hond ´logeren´. Een hele optocht.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2009 om 03:08

Yta en sini

Als jullie me willen mailen kan dat op [email protected]. Volgens mij heeft Yta iets gestuurd, maar is manlief wat te drastisch geweest met opruimen van berichten.
Het is voor ons geen enkel bezwaar om Sinihond naar jullie woonplaats te brengen Yta, mocht Sini ons als duo oppas geschikt vinden

Yta Chalne

Yta Chalne

29-06-2009 om 09:56

Kaasje13

Ik heb getracht je te mailen via kaasje13, maar die mail komt meteen weer terug. Heb wel Sini gemaild, waarschijnlijk heeft zij wel een ander adres van jou?

Anders kun je mij ook mailen: [email protected]

Kaaskopje

Kaaskopje

30-06-2009 om 02:20

Nee dat zei yta ook al

Vreemd, als ik zelf wat stuur komt het wel aan. [email protected] en anders toch maar weer [email protected].

Nog even over het vervoer

Ik heb een vriendin bij Kk wonen en woon zelf vlakbij Yta. Het is een doorgaande trein die er iets meer dan een uur over doet. Of anderhalf, dat ben ik even kwijt. Het is iig een erg comfortabele reis.

Oh ja, Yta, je had nog gehoord dat de computer van de Klaaskerk door de bliksem was geraakt? Vast wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.