Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Boeb

Boeb

12-02-2010 om 17:02

Oproep van dochter! [oude mobieltjes voor De Opkikker]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Boeb

Boeb

25-02-2010 om 13:11

·´¯`·­» evy-leigh «­·´¯*

Nee, dat is waar maar dan nog, ik ben zelf helemaal niet bekend met de kerk, ik zou dat dan via iemand anders moeten spelen, kan en mag ik dat van iemand vragen, Ik breek mijn hoofd er nog even over. Ik vind het namelijk wel een keigoed idee maar mijn ethische gevoel zegt iets anders, snap je?

Boeb

Als iemand het via de/zijn/haar kerk zou willen doen dan stuur ik met liefde informatiemateriaal en een doos op, mail me dan maar op [email protected]

Boeb

Boeb

27-02-2010 om 17:27

Nog een keer

Wie heeft er een oud mobieltje (mag uit de prehistorie komen) voor de actie die dochterlief voert!? (zie ook verhaal hierboven.

Broer en zus zijn vandaag door de wijk gelopen en hebben 13 mobieltjes verzameld, en ze gaan volgende dagen. weken door met op pad gaan. Ook de plaatselijke Blokker doet mee. Er komen overal dozen te staan (zelfs in Eindhoven en Tilburg staan dozen voor haar...) maar hoe meer hoe beter voor dit vreselijk goede doel de Opkikker (www.opkikker.nl)

Boeb

[email protected]

Hee f!

Jouw mama ken ik wel en jou ook . Wat een goed doel! We hebben hier 2 oude mobieltjes liggen (maatje koelkast, haha) en we zijn nog aan het rondvragen.
Ik las iets over dozen, ik zal vragen op mijn werk of daar ook een doos mag staan (daar komen elke dag veel mensen), hoe kom ik aan die speciale doos? Via de website van de Opkikker?
Succes met je actie en blijf vooral lekker door de kamer dansen . Ik hoop dat jij de mobieltjeskampioen wordt!

Groetjes van Mickey

Puck

Puck

04-03-2010 om 09:36

F, ook dezelfde vragen

F, ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Mickey. Ik wil graag in het volgende maandrooster van de kinderen op school vragen of ze ook mobieltjes in willen leveren. Is er een soort voorlichtingspakket te krijgen bij de stichting of bij jou en hoe kom ik dus aan dozen. En tot hoe lang gaat de actie door?
Ik wil je nog harder door de kamer laten dansen, maar dat kost nog even tijd.

Boeb

Boeb

04-03-2010 om 23:00

Mickey

Hier even moeders, F ligt al lekker te dutten! Een doos kun je via mij krijgen, het doe is dat hij dan wel hier terugkomt want ze wil alle mobieltjes in een grote banendoos storten en zo gaan brengen....ik doe er dan ook wat foldermateriaal bij. Een poster voor de mobieltjesactie kun je nog wel even opvragen die zijn hier op.

Boeb (en dank!)

Boeb

Boeb

04-03-2010 om 23:03

Puck

Ook voor jou even geen F, als het goed is slaapt die...maar als het om veel dozen moet gaan dan kun je ze het beste zelf even aanvragen bij de stichting zijn. idem het foldermateriaal en de posters. F, wil ze wel heel graag allemaal bij elkaar gaan storten, nuja zie het verhaal bij Mickey hierboven!

Ik zal F nog even laten reageren als ze morgen uit school is ok?

Boeb

Boeb

Boeb

09-03-2010 om 21:04

Nogmaals de oproep van dochter [oude mobieltjes voor de opkikker

Ik ben F, de dochter van Boeb en ik ben ambassadeur van de stichting DE OPKIKKER! http://www.opkikker.nl/pages/1/Homepage.html Ik ga een groot doel steunen en zoveel mogelijk mobieltjes ophalen die de opkikker dan krijgt en zij daar weer geld voor krijgen om andere kinderen een net zo'n onvergetelijke dag te geven als dat ik heb gehad vorig jaar! IK ga dozen plaatsen bij ons gezondheidscentrum, bij de gemeente, bij het recyclingperron en de plaatselijke AH (als ze dat goed vinden). Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk mobieltjes ophalen dus als iemand van jullie een oud niet werkend mobieltje hebben mail dan naar mijn moeder zodat zij met jullie kan afspreken hoe ze het mobieltje bij mij kan krijgen. We gaan voor de 50.000 dit jaar ....met zn allen HELP JIJ OOK MEE!!?? Dankjuwel

(Moeders zelf...mijn mailadres is altijd hetzelfde: [email protected])

Boeb

Boeb

16-03-2010 om 16:47

Update en oproep

Het loopt lekker met dochters oproep, ze staat zelfs al in de krant....we hebben nog iets heel leuks geregeld maar dat weet ze zelf nog niet dat houden we ook voor haar nog even geheim (grote namen bij aflevering van mobieltjes op 17 juni!!!)
Wie helpt er nog mee? Er zijn vast mensen die bij grote organsaties werken waar mobieltjes om de zoveel tijd gewisseld worden en dus zomaar weg gaan. Die willen we ook heel graag naar de opkikker.nl hebben!

Hier nog even de oproep van dochterlief:

Ik ben F, de dochter van Boeb en ik ben ambassadeur van de stichting DE OPKIKKER! http://www.opkikker.nl/pages/1/Homepage.html Ik ga een groot doel steunen en zoveel mogelijk mobieltjes ophalen die de opkikker dan krijgt en zij daar weer geld voor krijgen om andere kinderen een net zo\'n onvergetelijke dag te geven als dat ik heb gehad vorig jaar! IK ga dozen plaatsen bij ons gezondheidscentrum, bij de gemeente, bij het recyclingperron en de plaatselijke AH (als ze dat goed vinden). Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk mobieltjes ophalen dus als iemand van jullie een oud niet werkend mobieltje hebben mail dan naar mijn moeder zodat zij met jullie kan afspreken hoe ze het mobieltje bij mij kan krijgen. We gaan voor de 50.000 dit jaar ....met zn allen HELP JIJ OOK MEE!!?? Dankjuwel

(Moeders zelf...mijn mailadres is altijd hetzelfde: [email protected])

Boeb

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.