Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Paardrijlaarzen

aangeboden, de maat is 36 maar de laarzen vallen klein, dus passen al met 35. Het zijn gevoerde laarzen van goede kwaliteit.

toos.14apenstaartjeonline.nl

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

15-02-2011 om 10:49

Toos

Sorry, te klein, maar ik heb nu wel een andere vraag. Ben JIJ soms de aanbieder van die bodyprotector?
Krijg ineens die associatie...

toos14

toos14

15-02-2011 om 12:25 Topicstarter

Hé?

Ik kreeg wel de associatie om de rijlaarzen hier aan te bieden, doordat jij naar een bodyprotector zocht.
Maar jouw veronderstelling kan ik niet volgen, het komt ook nogal achterdochtig over. Ik geef je een tip! Hoe kom je erbij dat ik via zo'n omweg mijn eigen spullen zou aanbieden?

groet Toos

Puck

Puck

15-02-2011 om 12:30

Ho toos, dat bedoel ik juist niet

Ik bedoel het juist helemaal niet achterdochtig en vervelend. Ik had juist meer zoiets van er staan megaveel advertenties op MP met bodyprotectors en jij attendeert me er precies op eentje. waarom nu juist die ene? Dan kan je toch heel makkelijk denken dat je er op één of andere manier connecties mee hebt? Maar kennelijk was het puur toeval. In dat geval ben ik erg blij met je toeval. En verder heb ik een heel leuk mailcontact met de aanbieder dus zie het maar eerder als een compliment dat ik je met haar associeer. Ik bedoelde helemaal niets vervelends met mijn vraag, had het wel grappig gevonden. Dus sorry dat het niet is overgekomen zoals ik het bedoeld had.

toos14

toos14

16-02-2011 om 08:59 Topicstarter

Zo zie je maar weer.......

dat het op tekst soms anders overkomt dan je bedoelt.
Het was de 1ste bodyprotector in de juiste maat die ik tegenkwam op MP en ik zag dat er meer stonden dus was het meer een voorbeeld. Fijn dat je zo goed geslaagd bent.
En nu maar hopen dat ik nog eens van die rijlaarzen afkom.......

Puck

Puck

16-02-2011 om 09:43

Toos

Misschien kun je ze ook op MP zetten

Puck

Puck

16-02-2011 om 11:59

Toos (2)

En door iedere dag samen een babbeltje te maken blijft deze draad altijd verschijnen als je alle berichten van de afgelopen 0 dagen selecteert.
Overigens is het niet zo gek om via Ouders Online naar MP te verwijzen. Dat is toch geen omweg? Dat is een extra mogelijkheid. Het gebeurt toch veel vaker in deze rubriek dat mensen verwijzen naar hun MP advertenties? Kun je namelijk ook makkelijk foto's laten zien.
En heb je al een briefje bij een manege hangen? Dat gaat vaak ook snel.

toos14

toos14

16-02-2011 om 21:01 Topicstarter

Puck........

Vreemd genoeg loopt het op de manege helemaal niet snel via briefjes op het prikbord.

Het wordt dus weer MP!

Dank voor het meedenken.

Puck

Puck

17-02-2011 om 09:42

Echt niet?

Goh, als je hier wat ophangt staan ze bijna in de rij om het over te nemen.
Zo... voor vandaag is je draadje weer zichtbaar
De bodyprotector heb ik overigens gistermiddag binnen gekregen. Helemaal blij, kind minder "want het zit niet lekker" Duhhuh, gebroken ribben of een gescheurde milt zit ook niet lekker....

toos14

toos14

17-02-2011 om 12:13 Topicstarter

Nooit zonder

hier wordt niet gereden zonder bodyprotector!

Uitgezonderd dressuurproefjes, maar dan zijn er geen andere pony's in de bak.

Puck

Puck

17-02-2011 om 12:52

Toos

Hier op de manege heb ik nog nooit een BP gezien tijdens de lessen. Ik was gisteravond toevallig op de manege en sprak een aantal moeders en die vonden het eigenlijk ook wel een goed idee dus ik ben benieuwd of mijn dochter trendsetter wordt.
Met proefjes hoeft ze 'm van mij ook niet te dragen, als ze ooit nog gaat springen dan weer wel.

toos14

toos14

18-02-2011 om 10:46 Topicstarter

Inmiddels ot....

goed van je dan om je dochter er wel mee te laten rijden. Wie weet maak je wat los.

Puck

Puck

18-02-2011 om 11:05

Toos

Als je laarzen tegen die tijd nog niet verkocht zijn dan is dit draadje nog steeds levend en dan zal ik het laten weten.
Voor vandaag staat hij inmiddels weer in beeld LOL

Puck

Puck

28-02-2011 om 10:16

Ben je ze al kwijt toos?

Zal ik je weer even in beeld zetten?
Bodyprotector heeft gisteren overigens zijn eerste goede diensten bewezen. Dochterlief stuiterde van haar paard plat op haar buik. Ging niet van erg hoog (welshje) maar toch was ik erg blij met de bodyprotector)

toos14

toos14

02-03-2011 om 19:06 Topicstarter

Nee zijn nog te koop

dank voor je reminder!

Hoop dat je dochter de functie van de BP nu ook inziet?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.