Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Wensy

Wensy

04-09-2008 om 19:41

Pluszegeltjes voor jons!

Hallo allemaal,

In overleg met Boeb heb ik een voorstel om Jons te helpen. Op dit moment loopt er een actie bij de Plus om zegels te sparen voor een boodschappenpakket. Eind november kan het pakket dan opgehaald worden. Ik red zelf geen heel pakket, maar wil wel mijn zegels beschikbaar stellen. Zijn er meer mensen die zo mee willen werken aan wat levensmiddelenpakketten? Samen moeten we toch wat vol kunnen maken. Jullie kunnen mij de zegels of kaarten sturen en dan regel ik met Boeb het bezorgen. Misschien kunnen we ook nog wat andere pakketjes maken. Als je in de buurt van Huizen/Bussum/Naarden/Zeist woont kan dat via mij. Mochten jullie andere winkels weten waar zo'n soort spaaractie loopt, dan hoor ik het ook graag!

Groetjes,

Wendy2
[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wendy2

Wendy2

04-09-2008 om 19:42

Oeps, verkeerde nick...

Ik ben dus gewoon Wendy2

Wendy2

Wendy2

04-09-2008 om 19:44

Andere zegels ook welkom

Laten we de actie nog wat uitbreiden met andere zegels. Als je er toch niks mee doet zijn ze welkom. Er zijn zoveel spaaracties voor gratis koffie (Perla bijvoorbeeld), toiletartikelen (Etos), sinterklaascadeaus(benzinepomp) etc. Samen kunnen we volgens mij wel wat spullen bij elkaar krijgen!

groetjes,

Wendy2
[email protected]

Lady Grey

Lady Grey

04-09-2008 om 22:37

Nog een spaaractie

als bij de Plus loopt bij Super de Boer, dacht ik.

Wendy2

Wendy2

05-09-2008 om 07:58

Ook vandaag op zoek naar zegels voor jons!

Hallo allemaal,

Alle zegels zijn welkom. En het kost je alleen een postzegel om ze hierheen te sturen. Het hoeft ook niet gesorteerd te zijn. Ik zet mijn dochter wel aan het werk. Samen moeten we toch wat bij elkaar kunnen krijgen? Ik hoor net dat bij Super de Boer ook gespaard kan worden voor een doos met spullen...

Mail me op [email protected] voor mijn adres en Boeb en ik regelen de rest...

Groetjes,

Wendy2

(Janneke)

(Janneke)

05-09-2008 om 21:58

Heb nog spaarzegels liggen van de Plus, die ik graag wil opsturen!

Ik mail Boeb wel even...

(Janneke)

(Janneke)

05-09-2008 om 22:03

Vraagje

Ik heb ook nog DE zegels liggen, maar wat kun je daarmee doen?? Daar kun je toch geen boodschappen van halen??

Super de boer

Die actie begint pas op 8 september, ontdekte ik vanavond (helaas, want nu kom ik er niet meer).

Wendy2

Wendy2

06-09-2008 om 09:00

Mailen en de zegels

Hoi Janneke,

Je mag mij mailen voor de zegeltjes. Die verzamel ik. Mijn mailadres is [email protected]

De DE zegels kan Jons weer inruilen voor cadeautjes voor de feestdagen of voor pakken koffie/thee/koekjes (is nieuw).

Alvast bedankt!

Groetjes,

Wendy2

Bastet

Bastet

06-09-2008 om 13:42

Wendy?

Vertel eens over het feit dat je DEzegels kunt inleveren voor koffie enzo?
Groetjes,Bastet

Wendy2

Wendy2

06-09-2008 om 15:18

Bastet

Hoi Bastet,

Als je op www.koffieenkado.nl kijkt onder koffie en benodigdheden, dan staan er allerlei soorten koffie die je met punten kunt krijgen, hetzelfde bij de thee. Ik wist het ook niet, maar vind het wel een verbetering...

Groetjes,

Wendy2
[email protected]

Bastet

Bastet

06-09-2008 om 18:11

Wendy

Dat is inderdaad een verbetering,ik zal eens kijken of ik nog wat DE punten heb voor Jons.
Groetjes,Bastet

Wendy2

Wendy2

08-09-2008 om 09:15

We zoeken nog steeds allerlei zegels voor jons

De eerste zegels zijn onderweg, maar om kaarten etc. vol te krijgen is er nog veel meer nodig. Kijk dus in lades, tassen etc. en stuur het op. Je maakt er iemand heel blij mee en het kost alleen een postzegel! Mail me voor het adres waar ze naartoe kunnen...

Groetjes,

Wendy2
[email protected]

Wendy2

Wendy2

10-09-2008 om 20:18

De eerste zegels zijn binnen maar er kan nog meer bij!

De eerste zegels zijn binnen maar er kan nog veel meer bij. Zij er nog mensen die zegeltjes hebben liggen voor Jons? ik heb nu incomplete series Etos, AH, Plus, en Shell...

Groetjes,

Wendy
[email protected]

Wendy2

Wendy2

15-09-2008 om 09:08

En weer up, nog steeds zegels voor jons gevraagd

Er kan nog veel meer bij. Alle soorten zegels zijn welkom.

Groetjes,

Wendy2
[email protected]

Wendy2

Wendy2

20-09-2008 om 15:10

Nog een keer up

Er zijn al heel wat zegels binnen, maar er mag nog veel meer bij. Wie heeft er nog wat liggen in een la of potje?

groetjes,

Wendy
[email protected]

Wendy2

Wendy2

22-09-2008 om 11:19

Nog een keer up

Er kan nog veel meer bij.

Groetjes,

Wendy
[email protected]

Wendy2

Wendy2

26-09-2008 om 11:58

Nog een keer up

Nog steeds alle soorten zegels welkom voor Jons. Vooral pakketzegels van Plus en Super de Boer zijn zeer welkom!

Groetjes,

Wendy2
[email protected]

Wendy2

Wendy2

01-10-2008 om 18:30

Nog steeds alle soorten zegels gevraagd

We zijn nog steeds op zoek naar alle soorten zegels voor Jons.

Groetjes,

Wendy
[email protected]

Wendy2

Wendy2

04-10-2008 om 09:27

Zegels nog steeds welkom!

We zijn nog steeds op zoek naar alle soorten zegels voor Jons.

Groetjes,

Wendy

[email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.