Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

jasja

jasja

20-04-2010 om 10:52

R4 kaart gezocht voor nintendo dsi xl

ik zoek een betrouwbaar adres voor een r4 kaart voor de XL Nintendo, liefst met spelletjes er al op.
help? ik ben een nintendo=analfabeet en kan door de bomen het bos niet meer zien....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

20-04-2010 om 22:25

Tja

Een betrouwbaar adres is via www.sidder.nl.
Op http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=46 kun je zien wat voor kaart je nodig hebt. Maar dan staat er dus nog niks op.
Succes, Jesse

jasja

jasja

21-04-2010 om 08:51

Volle r4 kaart

het probleem is dat er zoveel sites zijn en voor mij toch enige onduidelijkheid wat ik nu moet doen als ik zo'n kaart heb, dus leek het me erg handig als je ze ook al 'vol met spelletjes' kan kopen, of is hier geen markt voor?

Puck

Puck

21-04-2010 om 09:13

Jasja

Nee, ik denk dat er geen markt voor is, want de gein van die kaartjes is juist dat iedereen die spelletjes er zelf naar believen op kan zetten. Verder is het vreselijk illegaal om die spelletjes te downloaden dus zul je ze nooit via legale weg vol aan kunnen schaffen. Maar als je het zelf niet ziet zitten: informeer eens in de vriendenkring van je kinderen, daar zit vast een handige vader of moeder die je wil helpen met het laden van je kaartje.

jasja

jasja

21-04-2010 om 09:19

Ik was onwetend.....

kom er idd dus nu pas achter dat een en ander vreselijk illegaal is, duuhh (en ik ben geeneens blond).

Nasha 1st

Nasha 1st

21-04-2010 om 17:10

In alles digitaal

had ik je al een website gegeven waar je info kon zoeken. Het kaartje zelf is overigens NIET illegaal, alleen het downloaden van de spelletjes en op het kaartje zetten. Op het kaartje kun je ook andere dingen dan spellen zetten, muziek of foto's. Maar neem gewoon eens kontakt op met die eigenaar van die link www.hd-computers.nl en ik denk dat hij je al een stuk op weg kan helpen.

jasja

jasja

22-04-2010 om 08:50

Kaart besteld

kaart besteld en hulp ingeschakeld van collega, en hopelijk komt alles nu goed

mirreke

mirreke

22-04-2010 om 12:40

R4 kaart ook voor muziek!

Daar komen de kids nu ook achter. handig ook als mp3 player, of voor luisterboeken bijvoorbeeld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.