Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Sunja

Sunja

07-04-2009 om 21:20

Schaap prenatal gezocht

Voor mijn zoontje zoek ik het schaap met muziek van Prenatal. Niet de mobiel met allemaal kleine schaapjes, maar het knuffelbeest-achtige schaap met een muziekje in zijn buik met een trekkoordje. Hij is kapot gegaan namelijk en mijn zoontje wil niet meer slapen nu... Ook niet met een ander muziekje. Dus! Wie o wie heeft dit schaapje en wil het verkopen? Of weet waar het nog te krijgen is? Bij Prenatal hebben ze het niet meer namelijk.
Dank!!
Sunja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sunja

Sunja

07-04-2009 om 23:43

Helaas

Nee, dat is 'm niet! Hij is groter. Eigenlijk ziet het schaap eruit zoals de kleine schaapjes van het schaapmobiel die ze hebben bij Prenatal. Maar dan 1 grote met een trektouwtje. Maar bedankt voor het opzoeken!

Prulletje

Prulletje

08-04-2009 om 22:42

Handigere link

Dit is handiger:
http://link.marktplaats.nl/240926264

Sunja

Sunja

09-04-2009 om 00:23

Ja!! niet te geloven

Het is 'm!!! En ik had heel Marktplaats afgezocht... Maar niet bij interieur gekeken natuurlijk, alleen bij baby's, bij speelgoed, bij muziek. Jee wat fijn zeg. Dankjulliewel!
Ik heb zelfs al een kapotte gekocht in de hoop dat ik 'm kan maken trouwens. Maar dit is nog beter, ik hoop dat het gaat lukken - ik heb gelijk gemaild.
Erg bedankt voor het zoeken!!
Sunja

Sunja

Fijn dat ik de goede had gevonden Nu maar hopen dat je zoontje weer snel lekker kan slapen.

Groetjes,

Biancka

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.