Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

tube

tube

21-03-2012 om 09:31

Smeekbede: wie kan voor mij naar decathlon schelle

Enige tijd geleden heb ik een oproepje gedaan of er iemand is die voor mij iets bij de Decathlon in Amsterdam wil kopen en naar mij toesturen.

Ik heb heel veel reacties gekregen en daar was ik uiteraard heééééél erg blij mee.

Na veel bellen met Decathlon blijkt dat het produkt nog steeds niet binnen is, en de vraag is óf het eigenlijk wel komt.

Omdat ik nu al meer dan een jaar op zoek ben naar dit artikel (we hebben het echt nodig) wil ik graag alles op alles zetten om het te kunnen krijgen.

Nu blijkt dat er in het filiaal in Schelle (in Belgie) nog één is (en verder nergens meer in Belgie, Nederland of Frankrijk). Ik zou die wel heel graag willen hebben maar aangezien ik boven in Nederland woon is het niet mogelijk om hem zelf op te halen. Decathlon Belgie levert niet aan het buitenland, helaas.

Daarom zet ik mijn smeekbede hier nog een keer neer:

Is er iemand die de mogelijkheid heeft om voor mij dat artikel bij Decathlon Schelle (in Belgie) op te halen en naar mij toe wil sturen?

De verzendkosten zijn uiteraard voor mij.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik zie echt geen andere mogelijkheid om het anders bij mij thuis te krijgen.

Hartelijk bedankt voor het lezen.

Vr. gr. Tube

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tube

tube

21-03-2012 om 11:32

Best krijgt ook een declathlon

volgens mij deze week?
Wie weet hebben zij m wel omdat het een nieuwe winkel is?

tube

tube

21-03-2012 om 12:53

Bedankt voor je tip

Hoi Lilian,

Ik vraag me af of zij dat krijgen. Het is nl een produkt waar ik al meer dan een jaar naar aan het zoeken ben en het gaat uit de collectie.

Maar ik ga het zeker in de gaten houden.

Intussen blijf ik hopen dat iemand dit voor mij kan/wil doen. Want ik begin aardig wanhopig te worden

Groetjes, Tube

kastanjet

kastanjet

23-03-2012 om 08:45

Decathlon best

is volgens mijn vriend geopend. Hij reed er gisteren langs.

tube

tube

23-03-2012 om 21:49

Ik ga morgen bellen

Maar ja, dan moet het nog worden opgehaald

Eerst maar eens bellen. Bedankt voor je tip.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.