Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Spaarzegels plus supermarkt

Hoi allemaal,

De Plus supermarkt heeft een actie waarbij je bij elke bestede 10 euro een gratis spaarzegel krijgt om met een volle spaarkaart een populair gezelschapsspel te kopen voor 5 euro. Dat zou voor ons een heel leuke manier zijn om toch voor de kinderen met sinterklaas iets leuks te kunnen doen.

Of het mij gaat lukken om in mijn eentje het een en ander vol te sparen weet ik niet, vandaar mijn vraag:
als jullie zegels over hebben of er niets mee doen, zou ik ze dan mogen ontvangen?

(ik had deze oproep al een keer gedaan, maar kan hem niet meer vinden, vandaar een nieuwe...)

[email protected]

groetjes,
Jons

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mee1977

mee1977

16-09-2009 om 12:24

Hallo

Ik heb je oproepje gezien de vorige keer en heb inmiddels 5 zegels voor je liggen.
Normaal geef ik zulke zegels aan een kennis voor mijn moeder, maar nu gun ik het jouw voor je kinderen.

Ik doe alleen de tussendoor boodschappen bij de plus, dus het zullen er niet super veel worden.. Maar ik hou ze voor je apart.

Tegen het eind van de actie stuur ik ze je toe.

jons

jons

17-09-2009 om 10:24 Topicstarter

Mee

wat fijn, dank je wel. Het zou toch wel heel leuk zijn als ik op deze manier 1 of 2 spelletjes voor dat grut zou kunnen kopen! Toch een iets gevuldere sinterklaas-zak dan ze verwachten...

groetjes,
Jons

Jons

Hoe oud zijn je kinderen?
krulleke

jons

jons

17-09-2009 om 20:45 Topicstarter

Krulleke

Mijn oudste (zoon) is 10, dan 2 meiden van 6,5 en nog een knulletje van bijna 4...
Dan zijn gezelschapsspelletjes natuurlijk altijd leuk! Hoewel ze nog wel wat beter moeten leren met 'verlies' om te gaan,

Jons

Jons ik ga mijn best voor je doen

op mijn werk hebben we ook boodschappen van de plus en ik zal vragen of ik straks ook punten mag hebben oke?

Klaartje

Klaartje

18-09-2009 om 12:33

Jons

Je hebt mail.

Jons

waarom ik dat vroeg,
mijn dochter heeft wat spulletjes waar ze niet meer speelt en wat nog goed is, nl zelf parfum maken,spelletje vang de muis,raad het woord, boter kaas en eieren en een goocheldoos, ze heeft ook een pottenbakkersset(moet alleen nieuw klei).en dominostenen.
als je wil mag je het zo hebben, zou het fijn vinden als je dan de verzendkosten wil vergoeden.
laat maar horen of het iets voor je is.
groetjes krulleke

jons

jons

18-09-2009 om 21:24 Topicstarter

Krulleke

kun je me mailen op [email protected]?

dank,
Jons

jons

jons

18-09-2009 om 21:25 Topicstarter

Meiden

wat een lieve reacties en wat fijn dat jullie mee willen helpen!
Volgens mij gaat het goedkomen, zo!

dank je wel, kus
Jons

mpronk

mpronk

19-09-2009 om 14:01

Jons

Jons op marktplaats ook vele leuke spellen of ander speelgoed. Vaak voor weingi of ook gratis.
En ik neus altijd op rommelmarkten

marion

jons

jons

20-09-2009 om 20:29 Topicstarter

Marion

Natuurlijk kijk ik ook op marktplaats, maar het moet wel bij mij in de buurt zijn, want ik kan geen geld overmaken omdat ik niet over een bankrekening beschik. Ik krijg een contant bedrag per week en that's it. Als er een rommelmarkt is in de buurt, ga ik ook wel eens kijken, uiteraard. Maar ik woon in een dorp in een plattelandsbuurt en mijn oude auto is niet erg zuinig. Als ik ergens heen moet rijden, gaat het me al snel veel geld kosten.
De kringloop is ook geweldig, maar ook daar moet ik minimaal 30 km voor rijden.

Vandaar, ik doe mijn best maar een beetje hulp is altijd erg welkom.

Jons

jippa

jippa

20-09-2009 om 23:26

Jons

Ik heb je adres nog en stuur deze week wat dingetjes van mijn dochter op, je bent toch niet verhuisd??
Jippa (nieuwe nick)

jons

jons

21-09-2009 om 10:33 Topicstarter

Jippa

hoi, de laatste 4 jaar niet meer

Benieuwd wie er achter deze nick schuilgaat....

groetjes,
Jons

joos

joos

21-09-2009 om 16:13

Jons

Bij Kruidvat waren nu ook spellen in de aanbieding voor 10 euro, oa Cluedo jr. Vinden ze hier erg leuk (2 meiden van 7 en 5).
helaas spaar ik geen plus zegels, want we hebben hier geen plus...

jippa

jippa

23-09-2009 om 14:53

Jons, niet uitpakken

Pakketje is onderweg. met nog mooie spelletjes, dus als je ze voor de Sint wilt geven beter niet uitpakken met je kinders erbij
Ik heb er van alles ingestopt waarvan ik hoop dat je er wat aan hebt, maar als het niks is geef het gerust door of zo.
Groeten,
Jippa

jons

jons

23-09-2009 om 21:35 Topicstarter

Jippa

zal ik niet doen

Ik heb over een maandje nog de verjaardag van onze jongste, daar kan ik vast ook wel wat mee.

Lief van je!

Jons

jons

jons

25-09-2009 om 20:41 Topicstarter

Jippa!

doos ontvangen en wat een leuke is het weer! De meiden vinden de kleren erg leuk en ik heb al een lekker kopje thee op Lief dat je er ook wat voor mij en man bij hebt gedaan en er zitten echt leuke dingen bij. Dat boek mogen de andere kinderen aan de jongste geven op zijn verjaardag. We zijn hier gek op boeken!

ontzettend lief van je, dank je!!!!

kus,
Jons

jippa

jippa

25-09-2009 om 21:15

Mooi!

Lieve Jons, gelukkig dat het allemaal goed is aangekomen en in de smaak valt. Dochter zal ook heel blij zijn om dat te horen. Ze was er erg mee bezig. Het boek heeft ze ook altijd met veel plezier gelezen.
X
Jippa

Jons

wil je je adres nog een keer naar me mailen, ik heb het niet meer bewaard van de vorige keer en ik denk dat ik wel een paar leuke dingen heb voor je zoontjes verjaardag. En voor je zoontje van 10 voor sint ook wel denk ik.

[email protected]
groetjes!

jons

jons

26-09-2009 om 21:54 Topicstarter

Lilian, je hebt mail

zie titel....

mee1977

mee1977

06-10-2009 om 20:43

Even op de kaart

Jons tot wanneer duurt de actie? Zodat je straks de zegels wel optijd binnen heb.

Ik hoor/lees het wel

jons

jons

06-10-2009 om 21:00 Topicstarter

21 november

Hoi!

wat lief dat je eraan denkt! De actie loopt tot 21 november, maar ik weet niet of je nog later dan dat de boekjes in kunt leveren... Lijkt mij dat half november ik moet zorgen dat ik mijn boekje vol heb, dan kan ik nog even kijken wat ik eventueel nog tekort kom of juist overheb om daar nog wat voor te regelen

groetjes met een grote glimlach,
Jons

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.