Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Spelletjes-spaar actie plus

Dag meiden,

Ik weet dat er een paar meiden rondlopen die voor mij plus-zegeltjes zouden sparen. De actie loopt nog tot ongeveer 20 november, dus als je iets op te sturen hebt naar me, mail dan even naar: [email protected]

Ik kan echt bijna wat leuks voor de kinderen halen!

groetjes,
Jons

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mee1977

mee1977

09-11-2009 om 13:17

Mail

Hoi Jons

Ik heb je gemaild

Zegeltje

Zegeltje

13-11-2009 om 11:09

Maak jons' kinderen blij!

Mijn zegels zijn onderweg, maar omdat ik vaak niet aan de tien euro kom, zijn het er minder dan ik had gehoopt.
Helpen jullie mee?

Jons hoeveel moet je er nog?

dan vraag ik het nog een keer op mijn werk, vorige keer kreeg ik ze nog niet

mee1977

mee1977

13-11-2009 om 21:47

Jons

Ik heb er inmiddels al 15!! Dus ik hoop dat je er nog aardig wat bij krijg.

jons

jons

14-11-2009 om 21:22 Topicstarter

Antwoord

Ik kan er nog wel gebruiken, hoor! Ik heb de mazzel dat bovenaan het lijstje van mijn jongste een spel staat dat ik met deze zegels al heb kunnen binnehalen.... Nu voor mijn oudste een spel waarvoor ik 2 boekjes vol nodig heb, daar heb ik nog 10 zegels voor nodig. Dan wil ik ook nog proberen om voor mijn dochters nog een spel te halen, weer 1 boekje... Ik weet dus niet precies hoeveel, maar als jullie willen opsturen??? Anders heeft de kleuterklas hier ook nog de vraag voor zegels en mocht ik overhouden, was er ook nog een Annette hier die ook wat zocht.

Komt goed, dus!

dank, dank, dank!!

Jons

jons

jons

17-11-2009 om 18:49 Topicstarter

Nog een paar dagen

Ik kan de volle boekjes tot en met zaterdag inleveren, dus als je nog iets voor me hebt, dan wil ik je vragen om het morgen ofzo op de post te doen, dan kan ik nog kijken wat ik compleet krijg en eventueel nog bijzoeken of weggeven!

Alvast enorm bedankt!
Jons

mee1977

mee1977

18-11-2009 om 21:12

Jons

22 zegels zijn er onderweg. En ik mail je ook nog even

jons

jons

20-11-2009 om 11:04 Topicstarter

Helaas

De Plus heeft blijkbaar geen rekening gehouden met de populariteit van sommige spellen. Morgen is de laatste dag dat de kaarten ingeleverd kunnen worden in ruil voor zo'n spel en juist de 2 spellen die ik nog had willen halen, zijn niet meer te krijegn! Ja, ik kan een tegoedbon krijgen en 'op termijn' komen ze dan binnen en kan ik ze alsnog ophalen, maar dat wordt al niet meer voor de kerst! Potverdorie! Ik ga het wel doen, natuurlijk, onze dochters zijn half januari jarig en, als die spellen er dan wel zijn, krijgen ze die voor hun verjaardag.

Maar ja, dat was niet de bedoeling natuurlijk. Het was zo mooi geweest om voor de Sint wat te kunnen doen...
Nou ja, niet al te lang getreurd, met jullie hulp komen die spellen er dus sowieso, alleen dus niet voor de sint.

nogmaals bedankt voor het meesparen en het opsturen, hoe dan ook gaan we leuke uurtjes spelen, volgend jaar!

liefs,
Jons

Klaartje

Klaartje

20-11-2009 om 12:57

Jons

Ik dacht dat ze volgende week nog geleverd zouden worden. Moet ik nog maar eens goed navragen dan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.