Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Pelle

Pelle

18-04-2010 om 15:48

Te koop: nintendo ds lite zwart inclusief r4ds kaartje met spellen

Te koop: Nintendo DS Lite inclusief R4DS kaartje met spellen en oplader. Zoon wil nu graag een DSi XL, en heeft nog wat geld nodig vandaar.

Nintendo EN R4DS (nieuwe generatie) kaartje is natuurlijk helemaal in orde en staat vol met spellen.

[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Je hebt mail

je hebt mail

Vera*

Vera*

18-04-2010 om 20:58

Pelle

Ik heb een dsi xl gekregen en mijn kinderen zouden er niet mee gezien willen worden. Dat ie groter is is wel wat fijner maar hij is ook bijna twee keer zo zwaar en daardoor houdt ie ook niet zo gemakkelijk vast. Weet je zoon zeker dat hij een dsi xl wil? Misschien is het slimmer om een gewone dsi te kopen. De dsi heeft ook een scherm dat iets groter is dan de ds lite. Ik kan vergelijken aangezien we hier alle drie de versies in huis hebben.

Vera*

Vera*

19-04-2010 om 11:17

Antwoorden

De xl weegt 319 gram en is 9.5 x 16 x 2 cm. De dsi weegt 204 en is 7.5 x 13.5 x 1.8 cm.
De kinderen (11 en 12) vinden de xl een oudelullending en ze vinden hem (dus) niet hip. Eigenlijk vinden ze hem ook niets voor mij maar moet het maar omdat ik het anders niet kan zien.
Het nadeel wat ik zelf ook vind bij de xl is dat hij moeilijk vast te houden is. De ds lite en dsi liggen lekker in de hand maar de xl is eigenlijk net iets te groot daarvoor. Ik krijg er gewoon een zere hand van als je hem wat langer vasthoudt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.