Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Nicole

Nicole

15-12-2009 om 15:50

Ter overname aangeboden voor €120,= 8 dagen op vakantie bij het prinsenmeer met maximaal 6 personen.

Ter overname aangeboden voor €120,= 8 dagen op vakantie bij het prinsenmeer met maximaal 6 personen.

Gisteren heb ik bij een veilingsite geboden op een week vakantie op park het prinsenmeer in Asten voor de eerste week van de kerstvakantie. Pas nadat de veiling gesloten was en ik de hoogste bieder was, realiseerde ik mijzelf dat wij in deze week eigenlijk helemaal niet weg kunnen (lekker slim). Nu zou ik deze vakantie graag willen doorverkopen voor mijn eigen geld. Hieronder staat de advertentie. Heb je interesse mail me dan op [email protected].

Sfeervolle kerstdagen bij Prinsenmeer

DATA
Aankomst: maandag 21 december 2009, vanaf 15:00 uur.
Vertrek: maandag 28 december 2009, tot 10:00 uur.

Recreatiepark Prinsenmeer
Recreatiepark Prinsenmeer biedt u alles wat u van een vakantie mag verwachten. U vindt hier een overdekte Plaza met bowlingbanen, horecafaciliteiten, kinderspeelparadijs en subtropisch zwembad. Buiten vindt u het strandbad van 10 hectare met diverse waterglijbanen en een piratenspeelschip. Hier valt van alles te beleven voor jong en oud!

Wilt u gebruikmaken van het speciale gourmet arrangement op 1ste of 2de kerstdag? (4 soorten vlees, stokbrood met kruidenboter 2 soorten saus) Dit kunt u bestellen bij de receptie van Recreatiepark Prinsenmeer voor minimaal 4 personen en kost € 19,50 p.p.

Op 1ste kerstdag zullen alle horecafaciliteiten en het zwembad gesloten zijn

Faciliteiten
• Subtropisch Zwemparadijs gewijzigde openingstijden
• Overdekte Plaza met horecafaciliteiten, (diverse bars, buffetrestaurant, frituur, ijscorner) indoor speelparadijs en bowlingbanen.
• Outdooractiviteiten
• Waterplas van 10 hectare
• Jetski
• Diverse speelcombinaties

Let op!
• Het strandbad is in deze periode gesloten.
• Gewijzigde openingstijden van het zwemparadijs:
ma/woe: 13:30-15:00 uur en 20:00 - 21:00 uur
di/do: 20:00 - 21:00 uur
vrij: gesloten
zat/zon: 12:00 - 21:00 uur

Uw chalet
• Perceel +/-120m2 incl. parkeerplaats
• Chalet +/-50m2
• Compleet gemeubileerde eet/zithoek (incl. kleuren TV met aansluiting centraal antennesysteem)
• Keuken met koelkast, keukeninventaris (incl. borden en bestek), koffiezetapparaat en een vierpits gasstel
• 2 slaapkamers met tweepersoonsbed
• 1 slaapkamer met stapelbed
(1 dekbed en 1 kussen p.p. - bij koude nachten dient men zelf voor extra dekens te zorgen)
• Badkamer met toilet, wastafel en douche
• Centrale verwarming
• Elektra 10 amp. / 2200 W
• Terrasmeubilair
• Voor kinderen is er een mogelijkheid om een kinderbed, een kinderstoel, een kinderbox en een babybadje te huren.

Exclusief (verplicht)
• € 1,00 p.p.p.n toeristenbelasting
• € 16,- servicekosten (eindschoonmaak)
• € 8,50 p.p lakenpakket (verplicht)
• € 2,35 milieuheffing per nacht
Betaling van deze kosten geschiedt bij aankomst

Exclusief (optioneel)
• Gourmet arrangement á € 19,50 p.p. (minimaal 4 pers.)
• Maximaal 2 huisdieren per comforthome zijn toegestaan: € 7,- per huisdier per nacht, plus
€ 10,- extra aan schoonmaakkosten.
• Bij te boeken extra kinderbedje/ -badje/ -box/ -stoeltje: € 6,50 per midweek/weekend

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nicole

Nicole

15-12-2009 om 17:40

Aanvulling op bovenstaande, periode kerst

Bovenstaande geld voor de eerste week van de kerstvakantie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.