Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Kaaskopje

Kaaskopje

02-02-2012 om 12:39

The muppets

Wie wil er zondagmorgen om 10 uur naar de Muppets? De voorstelling is aanstaande zondag 5 februari in Pathé Arena. De film start om 10.00 uur. De zaal gaat een half uur voor aanvang open. Ik heb vier bioscoopkaartjes gekregen van UPC. Normaal zijn wij wel voor zoiets te porren, maar het wordt voor ons wel een erg vroegertje. Op zondag om 7 uur uit bed om naar de film te gaan, mwah en dan ook nog in de barre kou op het station staan.... brrr (komt het al zielig genoeg over?) Dus als jij er lekker warm in de auto heen kunt, of wat dichter of in Amsterdam woont en met het gezin gratis naar de film wilt op a.s. zondagmorgen dan is dat je kans.
Stuur als je wilt een mailtje naar [email protected] met duidelijk in het onderwerp de Muppets.
Het zijn vier kaarten. Ik kan daar 1 gezin mee blij maken of uiteraard ook 2 x een ouder met een kind. Dan is het wel handig om even met elkaar af te spreken bij de ingang van de bioscoop, zodat je op 1 toegangsbewijs naar binnen kunt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

02-02-2012 om 14:06

Ik heb het even gekopieerd

en gemaild naar een schoonzus die niet ver van Amsterdam af woont, maar niet op dit forum vertoeft (volgens mij

Kaaskopje

Kaaskopje

02-02-2012 om 15:07

Okee

Ben benieuwd

Te vroeg

dat trekken we hier niet op zondag, jammer ik denk dat oudste het erg leuk zou vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.