Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Valkyre

Valkyre

05-03-2011 om 20:15

Troetels (plus) - wie helpt?

Wie heeft voor mijn lieve, bijna 4-jarige zoon nog Troetels over? Als het even kan incl sticker, want hij wil zo graag z'n album compleet maken. Hij is helemaal teleurgesteld omdat de actie al over is, de schat. Natuurlijk wil ik verzendkosten vergoeden.

We zoeken nog heel veel:
Kikker, krokodil, dolfijn, eekhoorn, ijsbeer, leeuw, neushoorn, nijlpaard, olifant, papegaai, uil, vlinder.

We hebben wat dingen dubbel, maar ik weet niet of zoonlief er afstand van kan doen... Ik zal het hele ruilproces nog maar eens uitleggen, haha. Dubbel: hert, kameel, panda, en ik dacht ook beer.

Wie kan ins helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Of heeft iemand er gewoon over?

Dochterlief zag in Nederland de TV-reclame van Plus, heeft het er nu nog over, maar ja, geen Plus in de buurt (niet in Nederland en al helemaal niet hier in Indonesië).
Heeft iemand er misschien nog gewoon over? Kunnen we misschien ruilen tegen, ehm ik heb hier echte Indonesische Ang-Avatar -plaatjes of zo?

Wellicht... dirksmama

moet het dan naar NL of Indonesie gestuurd worden? Ik zit een beetje met de verzendkosten. Maar heb in principe wel wat troetels over, denk ik.

Annet

Annet

07-03-2011 om 21:48

Dirksmama

Ruilen voor Avatar klinkt heel aantrekkelijk. Zoon heeft een stuk of 8 troetels, hij pakt ze enthousiast uit, en doet er daarna niets mee.
Ik denk dat hij best wil ruilen, zeker als jij een leuk plaatje kunt mailen van wat hij ervoor terugkrijgt. Avatar is zijn grote favoriet op TV.
Opsturen komen we wel uit.
[email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.