Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

MM.

MM.

02-02-2011 om 09:59

Unoxcodes stamppotservies aangeboden

Vijf stuks.

Leuk, op 5 november schreef ik hier:
"Overigens een volkomen achterlijk recept dat op die codekaartjes staat. Stamppot voor vier personen: dan heb je volgens Unox anderhalve kilo gesneden boerenkool nodig. Hallo Unox, dat is vijf grote supermarktzakken! Ik heb de klantenservice al gemaild maar ik kreeg geen antwoord "
Ik heb nog steeds geen antwoord maar het recept op de kaartjes is veranderd! Er gaat nu nog maar 800 gram gesneden boerenkool in, nog best veel op een kilo aardappels, maar goed... 't is een wonder

Groet MM

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MM.

MM.

02-02-2011 om 15:56

Dat denk ik ook

Die lui hebben zeker nog nooit gekookt... 800 gram is ook een domme hoeveelheid, in de super vind je zakken van 300 gram, dat is zo ongeveer standaard. En soms kleine zakken van 150 gram. Dus dat is al erg onhandig om tot 800 gram te komen. Wij houden ons meestal heel aardig aan de groentenorm, maar met boerenkool haal ik die echt niet: een flinke berg piepers en 100 gram boerenkool per persoon. Een te hoog boerenkoolgehalte geeft gewoon geen lekkere stamppot.

Ehhh welke rubriek was dit ook alweer, o ja V&A

Groet MM

Gesneden/ongesneden

Misschien zit het verschil in gesneden en ongesneden boerenkool? Jullie gaan uit van voorgesneden zakken uit de supermarkt. Bij verse boerenkool gooi je het nodige weg, dus koop je maar zo een kilo?

MM.

MM.

02-02-2011 om 22:53

Inderdaad gesneden

In de oude versie van het recept werd meer dan een kilo gesneden boerenkool gebruikt en in de nieuwe 800 gram, ook gesneden. Ik blijf het veel vinden en die copywriter kan gewoon niet koken
Groet MM
(is heel NL inmiddels voorzien van stamppotborden?)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.