Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

december2000mama

december2000mama

04-01-2011 om 09:00

Volkskrant 31 (??) december

Hallo Volkskrant-lezers,
Van eenn tante van me hoorde ik dat er eind van 2010 (31 december?) een artikel in zou hebben gestaan over kinderen die geboren zijn in december 2000. En ik heb zo'n dochter! En ben dus geinteresseerd in het artikel.
Op de site van de Volkskrant kon ik het zo niet terug vinden. Wie zou het voor me op kunnen zoeken en evt. inscannen en mailen?
Bedankt alvast!
Margreet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
louise

louise

04-01-2011 om 09:07

Heel magazine

Het was geen artikel maar het hele Volkskrant Magazine ging over kinderen die 10 zijn. Ik heb hem niet voor je maar ook inscannen is een beetje te veel van het goede. Misschien kun je contact opnemen met de VK?

december2000mama

december2000mama

04-01-2011 om 09:31

Welke datum?

Louise, dankjewel voor je snelle reactie. Weet jij ook van welke datum het dan was?

Zaterdagbijlage

Dat Magazine hoort bij de krant van afgelopen zaterdag, die op vrijdag werd bezorgd i.v.m. Nieuwjaarsdag.

Ken je niemand die de VK leest? Anders heb ik hem hier wel voor je liggen

Chris

december2000mama

december2000mama

04-01-2011 om 10:00

Chrish

Helaas, in mijn vriendenkring geen mensen met een krantenabonnement, ook nietde Volkskrant (is toch minder in Brabant zonder een oordeel over de krant te vellen...)
Ik heb inmiddels de Volkskrant een mail gestuurd om te vragen of ik nog aan een exemplaar kan komen, maar jij hem me op wil sturen (tegen betaling natuurlijk), dan zou dat ook prima zijn! Kan je me anders mailen op tatch apenstaartje onsmail punt nederland?
Groetjes, Margreet

december2000mama

december2000mama

04-01-2011 om 10:57

Chrish reactie vk

ChrisH, de Volkskrant heeft al gereageerd, ze gaan vandaag een exemplaar aan me opsturen! Bedankt voor je aanbod maar het hoeft dus niet meer.
Groetjes, Margreet

Mooi

Fijn dat het gelukt is Margreet! Goede service van de Volkskrant trouwens, misschien toch eens een proefabonnementje nemen?

Chris

louise

louise

04-01-2011 om 13:19

Fijn

Fijn dat het allemaal gelukt is! En ik sluit me aan bij ChrisH: poefabonnement nemen?

liora

liora

04-01-2011 om 20:02

December 2000 mama

Citaat: Helaas, in mijn vriendenkring geen mensen met een krantenabonnement, ook nietde Volkskrant (is toch minder in Brabant zonder een oordeel over de krant te vellen...)

Dan vellen we ook geen oordeel over Brabant in het algemeen en jouw vriendenkring in het bijzonder.

Liora

december2000mama

december2000mama

05-01-2011 om 08:08

Chrish/louise

Ik zal een proefabonnement overwegen, maar heb al een abonnement op een regionale krant en ik vind een krant behoorlijk prijzig moet ik zeggen.

december2000mama

december2000mama

05-01-2011 om 08:12

Liora

Ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen, het zal wel met een bedoelt zijn...
Ik bedoelde dat er in Brabant m.i. stukken minder abonnementen op de Volkskrant zijn dan in de Randstad, maar dat dat vast niet met de kwaliteit van de Volkskrant te maken heeft neem ik aan.
Dat Brabant en/of mijn vriendkring minder vaak een abonnement op willekeurig welke krant zou kunnen hebben, is iets wat ik niet zou weten, laat staan dat ik van wie dan ook daar een oordeel over verwacht.
Groetjes, Margreet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.