Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

MRI

MRI

24-07-2010 om 22:12

Voll. verzorgde bergvakantie in zwitserland aangeboden 2 pers. 1000 euro !

vak.01-08 tot 14-08 Val Sinestra in Zwitersland ter overname
Ik heb in de aanbieding: een vakantie naar Zwitersland voor twee personen, op een kamer met toilet. Busreis heen en terug inbegrepen, volpension. Wegens verzwikte enkel. (niet te doen in de bergen)
Er is veel te doen in het hotel voor kinderen zowel als ouders. Er is kinderwerk, circuskunst en speurtochten en dergelijke voor de kinderen. Zuid-Amerikaanse dans voor de volwassenen. Google maar even op Val Sinestra. Het schijnt superleuk te zijn dus ik doe dit met pijn in mijn hart.
De reis kost in totaal 1165 maar ik wil hem nu voor 1000 Euro overdoen.
Wie of wie? Je kunt me mailen op: [email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

24-07-2010 om 22:45

Tegenwoordig tapen ze gescheurde enkelbanden zo in dat je er gewoon op kunt lopen. Is dat voor jou geen optie? Wel balen dat je zo je vakantie op moet geven.

Verzekering?

Had je geen annuleringsregeling?

Puck

Puck

26-07-2010 om 09:00

Toos14

Ik denk dat de annuleringsverzekering niet dekt dat je een busreis moet afzeggen vanwege een verzwikte enkel. Tenzij het misschien aantoonbaar is dat je vele lange bergwandelingen tijdens de reis gaat maken. Anders zeggen ze vast dat je ter plekke maar wat moet improviseren. En ik denk dat dat ook best mogelijk is. Ik ben zelf ook ooit eens met gescheurde enkelbanden 3 weken op vakantie geweest in Andalusiƫ. Oke, heel veel wandelen werd het niet, maar er bleven nog voldoende dingen over. Persoonlijk zou ik een vakantie niet afzeggen vanwege verzwikte enkel, maar MariaRosa maakt daarin een andere afweging, ook goed.
Maar MR: kun je wat met de tips die hier in dit draadje gegeven zijn.

Waarschijnlijk wel

het is een compleet verzorgde bergvakantie dus grote kans dat je al je geld kunt terug krijgen met zo'n blessure (ik heb "goede" ervaringen met de anuleringsverzekering) ipv proberen te verkopen voor 1000 euro........

Maar idd ieder zijn eigen afwegingen.

Puck

Puck

26-07-2010 om 14:47

Mwah toos

Val Sinestra is een hotel dat veel activiteiten biedt. De busreis zit er ook bij inbegrepen. Als verzekering zou ik dan zeggen: ideaal mevrouw zo'n busreis, hoeft u zelf niet te rijden. En voor iets simpels als een verstuikte enkel geldt je annuleringsverzekering echt niet.

MRI

MRI

26-07-2010 om 15:40 Topicstarter

Nee stom

stom natuurlijk geen annuleringsverzekering. Ik dacht er te laat aan. Je moet binnen veertien dagen na boeking het afsluiten en ik, chaoot die ik ben, dacht er pas na drie weken aan.
Ja tapen is een overweging. Inmiddels kan ik ook zelf tapen. Maar dan vind ik het nog eng en lastig. Die bergen daar zijn echt heel steil en glibberig op dit moment, ik voel me gewoon erg onzeker met die enkel. Ik kan natuurlijk ook die veertien dagen op de berg in het hotel blijven zitten, ik vermaak me toch wel. maar dat vind ik weer zo sneu voor mijn kind (negen jaar).
Maar goed, als ik niemand vind, ga ik dan toch maar...

MariaRosa

soepstengel

soepstengel

26-07-2010 om 16:31

Ik zou toch gaan

je bent dan weer een week verder he?
En al zou de eerste paar dagen rustig aan moeten doen ik denk dat je kind dat minder erg vindt dan thuis te blijven
Daarna kun je met goede bergschoenen denk ik wel weer een eindje lopen?

Puck

Puck

26-07-2010 om 16:33

Mariarosa

Tape mag je best een week laten zitten, is wel wat lastig met douchen natuurlijk maar misschien wel een overweging. Je laat het de dag voor vertrek door de assistente bij de huisarts intapen en in combinatie met stevige bergschoenen moet je dan toch wel wat kunnen. Dan ben je al een week voorzien van goede tape. Salsadansen zal niet zo elegant zijn met van die stoere stappers, en echte ruige bergwandelingen kan ik me voorstellen dat je die niet maakt, maar rustige wandelingen met je dochter moet dan vast wel kunnen. En er zijn vast ook andere leuke dingen (musea, speeltuin) die je samen met je dochter kunt ondernemen.

Tijgeroog

Tijgeroog

27-07-2010 om 21:21

Brace?

Is een brace ook geen optie? Ik heb een aantal jaar terug m'n enkelbanden verrekt. De eerste dagen met m'n voet in verband op krukken, daarna meteen een brace. Daarmee de eerste dagen ook nog op krukken, maar dat kon ik al snel afbouwen. Ik vond de brace erg prettig, gaf veel steun en was heel makkelijk aan en uit te doen. Ik ben 'm ook nog lang bij sporten blijven gebruiken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.