Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Tube

Tube

10-02-2012 om 10:48

Wie wil voor mij iets bij decathlon aanschaffen en naar mij toesturen?

Het zit zo:

Ik heb iets nodig dat alleen bij decatlon verkocht wordt. Het is een onderdeel van een tent waar ik al een jaar naar op zoek ben.

Afgelopen zomer heb ik heel frankrijk af gezocht en er is al iemand geweest site belgiƫ onder zijn goede heeft genomen, maar helaas was het niet meer te bestellen. Nu heb ik contact gehad met decathlon amsterdam en eind februari komt dat onderdeel weer in het assortiment. Wel een beperkte oplage. Helaas heeft decathlon nederland geen webshop. Belgie en frankrijk wel maar die sturen het weer niet naar het buitenland, grrrr.

Amsterdam is voor mij echt te ver, ik woon in drenthe. Nu vroeg ik me af of er hier misschien iemand is die voor mij dat onderdeel wil kopen en naar mij toesturen. Ik maak van te voren het geld naar je over, incl de verzendkosten.

Ik hoop echt dat iemand dat wil doen. Mocht je me willen helpen dan mag je een mailtje sturen naar: [email protected]

Alvast heel hartelijk dank voor de moeite.

Tube

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

12-02-2012 om 20:47

Idee

Combineer het met een dagje Amsterdam (museum, winkelen etc) en zet je auto in de Arena, Decathlon zit daar praktisch naast. Ik woon wel in Amsterdam, maar de Decathlon is voor mij ook niet om de hoek. Dus niet een optie om even dat onderdeel te halen. Is mijn idee niets voor je?

tube

tube

12-02-2012 om 23:56

Reactie

Ik heb het overwogen maar om verschillende redenen doe ik die toch maar niet. Zowel tijdtechnisch als financieel loont het niet uit dus is het zelf afreizen niet een optie. Vandaar deze oproep

Ik heb een reactie gekregen van iemand dus ik ben inmiddels voorzien. Maar mochten er nog mensen zijn doe het evt willen doen wanneer kandidaat 1 uitvalt dan hoor ik dat heel graag.

Margriet, bedankt voor je reactie. Fijn dat je mee wilt denken.

knevel

knevel

13-02-2012 om 21:17

Kandidaat 1 valt niet uit hoor...

De kans is erg klein dat niet meer dagelijks in de Bijlmer kom. Er zit een geweldig sushirestaurant een eindje verder en dat alleen al is een reden om een ommetje naar de Decathlon te maken.

groetjes,

knevel

tube

tube

13-02-2012 om 22:24

Hihi

Dat klinkt goed misschien toch maar een enkeltje amsterdam dan? Grapje hoor.

Grappig...........

deze oproep, ik heb al 2x eerder op een dergelijk verzoek gereageerd. Het ging toen niet om een onderdeel maar sportkleding die toch een specifieke pasvorm heeft ofzo. Kleine moeite, want wij zijn vaste klant, en iedereen blij!
Dus mocht je nog iets nodig hebben

gr Toos

tube

tube

15-02-2012 om 13:24

Webwinkel

Ik vind het wel jammer dat decathlon in nederland geen webshop heeft. Het is een rot eind voor ons om daar even heen te gaan en sommige dingen (zoals artikelen van quechua) zijn niet elders te verkrijgen.

Ik zal het zeker onthouden hoor Toos14! Het kan maar zo zijn dat ik daar een keer gebruik van maak

Bedankt!

Tube

Wilma

Wilma

16-02-2012 om 15:48

En ook ik

woon vlakbij de Decathlon en kom er een paar keer per week langs. Dus als ik iets kan doen, hoor ik 't wel.

Groetjes,
Wilma

tube

tube

16-02-2012 om 21:26

Nou, ik bof maar met zoveel aanbiedingen

Dank je wel!

Wil

Hallo Tube,

Dat wil ik wel. Alleen ik woon niet in Amsterdam en ga pas volgende maand lees Maart naar Decatlon.

Stuur me alvast een foto en beschrijving van wat je wilt hebben.

Zodra ik ga vraag ik je om het voor te schieten.
email adres is: [email protected]

mvg

Christina

tube

tube

17-02-2012 om 23:30

Wachtlijst

Hoi christina,

Hartelijk bedankt voor je aanbod
Ik zet je op de wachtlijst dat inmiddels op 5 staat .

Mocht het nodig zijn dan hoor je van mij. Ontzettend bedankt vor je aanbod. Erg aardig.

Groetjes, tube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.