Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

MRI

MRI

29-04-2009 om 21:52

Wiens hond mag volgende week even bij ons logeren? [omg. Den Haag]

Hallo,

Hierboven heb ik geprobeerd een logeeradres voor de hond van Clarisse te worden voor volgende week maar ik denk dat zij al op vakantie is.
Mijn dochter is zo dol op honden maar we kunnen er niet een full-time nemen (ik ben vaak ziek). Maar het zou zo'n verrassing voor haar zijn als er een of twee dagen volgende week een hondje kwam logeren. Ergens tussen zondag- en vrijdag middag. Hij zal dus erg verwend worden met aandacht maar we wonen wel in binnenstad op een bovenhuis (gaan wel met de tram naar bos of strand). En het moet een beetje aanhankelijk beestje zijn voor kinderen. En het liefst bij bos of strand los kunnen lopen.
Je zou ons er een groot plezier mee doen.

MariaRosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MRI

MRI

29-04-2009 om 21:58 Topicstarter

Oh ja,

we wonen in de Randstad, vlak bij Den Haag. Je kan me ook mailen op: [email protected]

mirreke

mirreke

04-05-2009 om 19:09

Mariarosa

Ik heb helaas geen hond voor je in de aanbieding. Maar misschien een ideetje. Het sluit min of meer aan op de tip van pandia. Ik had vroeger namelijk een uitlaathond, een hond van wat oudere mensen die in een flat woonden. De hond had veel meer behoefte aan beweging dan die mensen hem konden bieden.
Dus ik ging samen met een vriendinnetje regelmatig met die hond uit wandelen. Hartstikke leuk vond ik dat!
Is dat niet iets voor je dochter? Wij hadden een briefje opgehangen in de flat zelf.
Die hond hebben we jarenlang 'gehad'.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.