Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Bellefleur

Bellefleur

27-11-2012 om 08:54

Zegels voor glazen hema

Ik heb niet voldoende zegeltjes voor de glazen die ik graag wil hebben van de Hema. Wie heeft er nog zegeltjes liggen en doet er niets mee?
Als je een mail stuurt naar [email protected]
met je adres, dan stuur ik je een envelop met postzegel. Het is een sinterklaascadeautje, dus er is wat haast bij.
Alvast bedankt, Bellefleur

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bellefleur

You've got mail!

Bellefleur

Bellefleur

28-11-2012 om 08:49

You 've got an answer.

Vanaf morgen lig ik op de mat achter de brievenbus om de zegeltjes op te vangen. Hartelijk dank!

Bellefleur

I've got a postzegel
Succes met de glazenzegeltjes, hier waren ze ook al op maar het schijnt dat er regelmatig nieuwe voorraad komt.

Bellefleur

Bellefleur

03-12-2012 om 09:02

Ook hier zijn ze op.

Ik maak heel wat fietskilometers naar Hema's hier. 'nee, het is op, maar morgen is er nieuwe voorraad'. 'nee, mevrouw er is niets binnen gekomen'. Op zaterdag zou er nieuwe voorraad komen, weer niet. Op dinsdag komt er weer een nieuwe voorraad. Ik zei toen dat ik in mijn slaapzakje voor de ingang zou gaan liggen. De meneer heeft toen mijn naam genoteerd, en hij zou wat voor me achterhouden. Ik ben benieuwd, Misschien moet ik ze omkopen? Wat is gangbaar tegenwoordig, een fles wijn, doos bonbons of wat biljetten?

merene

merene

03-12-2012 om 21:52

Ik denk

dat je ze met een paar wijnglazen wel om kunt kopen.
Flauw, flauw, ik weet het. Ik kon het niet laten.

Maar vervelend is het wel. Daarom krijg ik steeds meer een hekel aan al die acties. Je moet er zo snel bij zijn om van een actie te kunnen profiteren. De bakhulpjes waren ook al op las ik.

Succes

Bellefleur

Bellefleur

04-12-2012 om 12:44

Het is gelukt!

Ik ben de trotse bezitter van 6 champagneglazen. Wij (de gever en de ontvanger) zullen aan jullie denken met Oud en Nieuw! Bedankt voor alle moeite.

Bellefleur

Ha, mooi

Toch gelukt dus!! Proost!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.