Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Zoek 2 avent afdekplaatjes

Heeft iemand tegen een kleine vergoeding toevallig nog twee avent afdekplaatjes voor flessen liggen? Ik heb op Ouders Online geleerd dat het hadige kampeer-opberg-busjes zijn, maar nu heb ik die plaatjes niet meer. (de 'ringen' heb ik nog wel)
Jonne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oh

Ik heb wel gewone flesjes (dus geen Avent) voor je, met afdekplaatjes en al. Laat maar weten
Ik weet niet of ik van Avent überhaupt ooit afdekplaatjes heb gehad, daar zat gewoon een dop bij die over de speen heen paste. Denk denk... Ja, bij nader inzien, dat zijn geloof ik een soort zachte rubber afdek'dopjes'? Misschien zijn ze dan wel bij de drogist te krijgen.
Nou ja, lang kletsverhaal, hopelijk kun je er wat mee

Groetjes, Mick

knevel

knevel

07-04-2009 om 09:41

Ga even voor je kijken...

Misschien heb ik laatst alles weggegooid, en dan ook die plaatjes (zijn een soort dopjes die je in die ring duwt). Ik meld me later weer even.

Eveline

knevel

knevel

07-04-2009 om 15:00

Sorry...

...allemaal weggegooid. Maar je kunt ze gewoon kopen bij de drogist of babyspeciaalzaak. Ik heb nog wel een hele stapel dekseltjes van die Avent bakjes (ook om bv in te bewaren of in te vriezen). Bakjes heb ik weggegooid (kon je ook maar x keer gebruiken), deksels heb ik nog.

Jonne-l

Jonne-l

07-04-2009 om 21:22 Topicstarter

Dank en als iemand ze nog tegenkomt.

Ha ha Mickey, wat dacht je, dat ik weer een flessenbaby had? Ik heb gewoon kampeerplannen! Eveline ook dank voor het kijken. Het gaat inderdaad om die dopjes die je in een ring duwt. Mocht iemand er nog 1 of 2 tegenkomen houd ik me dus aanbevolen! En anders koop ik wel zo'n set, maar dat zijn er gelijk weer zoveel (ik ben toch een vrekje denk ik)
Jonne

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

09-04-2009 om 15:34

Misschien ik wel ik ga zoeken!

achter het schot effe zoeken.....wie weet kan ik je helpen..als ik ze vind hoor je me nog ...

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

09-04-2009 om 15:36

Sorry helaas

alleen gewone flessen...

Jonne-l

Jonne-l

09-04-2009 om 17:41 Topicstarter

Jammer, bedankt evy leigh

Ik heb persoonlijk altijd en enorme hekel aan achter het schot kijken, dus ik ben je dankbaar. En wie weet vindt iemand nog wat...
JOnne

Jonne

Ik heb er 2 liggen, je mag ze zo van me hebben hoor. Je kunt me mailen op [email protected]

Jonne-l

Jonne-l

14-04-2009 om 09:58 Topicstarter

Esmee (en achter het schot- ot.)

Hi Esmee,
Super, ik heb je gemaild.
Pelle,
Ik kan het ook niet zo snel. Bij ons krijg je er echt een sik van, het schot sluit heel slecht. Gelukkig hebben we zolderverbouwingsplannen Ik ben dus ook onder de indruk.
Jonne

Grijns jonne

Nee ik snap dat het om kampeerplannen ging, maar dat kan ook met gewone flessen ipv. Avent, vandaar ))

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

14-04-2009 om 23:26

Hahahaha

ja ik ben gewoon snel haha
nee serieus....
onze pc staat op zolder en wij hebben een heel makkelijk bereikbaar schot waar ik toevallig pas grote opruiming gehad had en ongeveer wist dat er nog flessen lagen en ook dingen van Avent .
dus dat was idd....twee minuutjes....
deurtje open...effe kijken,doosje pakken deurtje dicht...
helaas zonder resultaat!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.