Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Vic

Vic

15-11-2011 om 16:15

Aanrijding en aansprakelijkheid


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

20-11-2011 om 22:45

Toch maar vroeg

Dochter heeft volgende week proefwerkweek, dus ik wil dat ze deze week (indien mogelijk) zoveel mogelijk les volgt. dat wordt dus vroeg opstaan morgen, blegh ;-( Ik denk dat ik daar maar smartegeld voor ga vragen.

Hmm

ja die ex die zal toch ook zich moeten inzetten, kom zeg. Is er niet nog iemand anders die kan helpen met brengen of halen ? Ik moet vanuit haarlem op woensdagmiddag naar stal Jasper, dus laat maar weten of dat nog iets toevoegt, kan wel omrijden namelijk.

en ik zou haar alleen laten gaan als die proefwerkweek echt belangrijk is (in de zin dat ze meetellen voor iets belangrijks, geen idee hoe en wat ik heb alleen nog maar bij het bso plein gestaan).

wat huiswerk vragen zou ik doen, lekker veel thuis laten hangen en zo min mogelijk stress en zorgen.

Vic

Vic

21-11-2011 om 09:31

Gelukt

Het was wel een gedoe, met die mist en dan al die fietsers (zonder licht!) op de weg. Ik heb dochter er nog even goed van bewust gemaakt hoe slecht je zichtbaar bent als fietser met een zwarte jas en zonder fietsverlichting. Onbegrijpelijk dat die kinderen dan blijkbaar geen zeurmoeder hebben die ze 's morgens dwingt om het licht aan te doen. Dochter gaf trouwens toe dat ze ook wel eens haar licht heeft uit gedaan toen ze de straat uit was, omdat het helemaal niet donker of mistig was en je dan echt 'voor schut fietst' als je licht aan is. Ik geloof er helemaal niets van, maar goed.
De proefwerkweek is natuurlijk best belangrijk. Het telt voor 1/6 mee met het eindcijfer, en dat moet voldoende zijn anders moet ze van school af. Deze week hebben we logistiek geregeld, maar volgende week wordt weer een uitdaging. Die proefwerkweek heeft dagen van 9.00 tot 14.00 uur ongeveer. Dan hoeft ze geen boeken mee, dus misschien een fijne gelegenheid om te oefenen met hoe de bus werkt

Oh ok

ja ik dacht de ene proefwerkweek is de ander niet, hier hebben we wel eens een uitgestelde beoordeling omdat een student met kommer en kwijl zit van allerlei aard (goh wat zijn we flexibel).

Vic

Vic

21-11-2011 om 15:29

Woensdag. We moeten het echt even gaan bekijken, want vanmiddag heb ik haar eerder moeten halen i.v.m. hoofdpijn. De groepsleider (of hoe heet dat, overkoepelend boven de mentoren) heeft me in ieder geval gezegd dat we ons geen zorgen moeten maken over de proefwerkweek en dat ze daar wel een oplossing voor vinden.

Vic

Vic

21-11-2011 om 20:22

Sini

Ja, dat klopt. Vooralsnog baalt ze ervan en wil ze volgende week gewoon mee doen. Helaas ligt ze nu met koorts op de bank. Jeetjemina zeg, ze krijgt wel ineens het hele pakket voor haar kiezen ;-(

Vic

Vic

21-11-2011 om 20:59

Jeetje, ik zat me juist af te vragen of het een met het ander te maken heeft. Ik was bang voor een of ander ziekenhuisvirus. Is jouw zoon ook opgenomen geweest? Dochter is ook nooit ziek, wel eens een schoolziekje, maar zelden tot nooit koorts.

Vic

Vic

21-11-2011 om 22:18

Ehbo'er

Wat zou het dan kunnen zijn?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.