Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Vic

Vic

08-01-2012 om 22:08

Abnamro internet bankieren, periodieke overboeking

Kun je in het internetprogramma van ABNAMRO ook historische gegevens opzoeken van periodieke overboekingen? Er was er een uit mijn lijstje verdwenen. Het zou kunnen dat ik er een einddatum aan had gehangen, maar dat wil ik eigenlijk even nakijken. Ik heb hem er nu opnieuw in gezet, maar het is dus niet de bedoeling dat hij straks 2x wordt uitgevoerd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosase

Rosase

08-01-2012 om 23:03

Lijstje periodieke overboekingen?

Als ie niet in bovengenoemd lijstje staat wordt ie volgens mij ook niet uitgevoerd.

Historische gegevens periodieke overboekingen opzoeken? Geen idee of dat kan, ik heb dat in ieder geval nog niet kunnen vinden. Wellicht even dat 0900 nummer bellen?

Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is de nieuwe periodieke overboeking een paar dagen later zetten, dan kun je even afwachten wat er gebeurt.

Rosase

Rosase

08-01-2012 om 23:03

Lijstje periodieke overboekingen?

Als ie niet in bovengenoemd lijstje staat wordt ie volgens mij ook niet uitgevoerd.

Historische gegevens periodieke overboekingen opzoeken? Geen idee of dat kan, ik heb dat in ieder geval nog niet kunnen vinden. Wellicht even dat 0900 nummer bellen?

Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is de nieuwe periodieke overboeking een paar dagen later zetten, dan kun je even afwachten wat er gebeurt.

Puck

Puck

09-01-2012 om 12:57

Iedere keer een vast bedrag?

In dat geval kun je gewoon dat bedrag opgeven als zoekcriterium.

Of zoeken

op rekeningnummer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.