Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Angela

Angela

01-03-2011 om 21:51

Arbeidsconflict onderwijs

Mijn vader is verwikkeld in een arbeidsconflict. Hij is werkzaam in het primair onderwijs. Nu heeft hij een brief gekregen met daarin de volgende opmerking:
Ondertekening van de kennisgeving tot “Achterwege laten vermindering van de
bekostigen bij niet –herbenoeming ontslaguitkeringsgerechtigde ex-werknemers primair
onderwijs”.

Ik heb deze wet al gegoogled, maar snap werkelijk waar niet wat er mee wordt bedoeld. Is iemand bekend met deze wet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Angela

Angela

02-03-2011 om 09:11

Sancy

Dat stuk heb ik gelezen. Ik word er nog niet echt wijzer van.

Sancy

Sancy

02-03-2011 om 09:31

Angela

Wat zijn dan precies je vragen er over?
(sorry, ik draai niet op mijn best op dit moment)

Angela

Angela

02-03-2011 om 11:53

Vragen

Het is denk ik handig als ik wat achtergrond info geef. Mijn vader is de 60 gepasseerd. Hij werkt ruim 20 jaar bij deze werkgever. De werkgever vindt dat hij niet meer functioneert en wil hem ontslaan. In overleg met de onderwijsbond hebben we een financieel voorstel gedaan. Op zijn leeftijd zal het lastig worden om nog iets anders te vinden. De werkgever vind het finaciele voorstel veel te hoog en kwamen hiermee. Ik begrijp niet wat ze er mee bedoelen. Is het een manier om ervoor te zorgen dat hij niet meer hoeft te solliciteren en ww krijgt tot aan zijn pensioen? Of iets anders?

Ik ben ook niet op mijn best, het valt niet mee om een volstrekt vreemde te horen zeggen dat je vader niet functioneert.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.