Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Didi68

Didi68

02-02-2010 om 11:28

Asn-bank, is dat wat?

ik ben op zoek naar een andere bank, gewoon voor een betaalrekening en een spaarrekening voor mezelf. Nu zit ik bij Fortis. Ik kwam al surfend op ASN-bank, maar daarbij viel me op dat je alleen een rekening kunt openen als je al een Nederlandse betaalrekening hebt. Dat vind ik een rare voorwaarde. Ben je dan ook verplicht om die andere betaalrekening aan te houden als je eenmaal een ASN-rekening hebt?

Verder vroeg ik me af of het kwaad kan dat ASN alles via internet doet, dus nergens kantoren heeft. Wat als er een probleem is, dan kun je dus niet naar een balie om het op te lossen. En wat als er een langdurige internetstoring zou zijn?

Kortom: wie heeft ervaring met ASN?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

Ervaring met ASN-spaarrekeningen. Loopt uitstekend. Een doodenkele keer zijn er problemen met de site maar dat is maar hoogst zelden en duurt nooit lang. Heb een doodenkele keer eens iets telefonisch met ze op moeten nemen en dat liep probleemloos. Goede ervaringen dus. Een betaalrekening heb ik niet bij de ASN.

Groeten,

Temet

amk

amk

02-02-2010 om 12:02

Zeeeeeeeeeeer tevreden

Ik heb er vanalles lopen. Betaalrekening, spaarrekening, deposito's

Telefonisch zijn ze zeer goed bereikbaar en de communicatie is zeer duidelijk en compleet.

Dat van die nl rekening is om de verificatie van je persoonsgegevens makkelijker te maken. Scheelt formulieren en copietjes sturen. Maar het kan ook zonder.

De site werkt zeer goed, je krijgt ook nog eens rente op je betaalrekening. (meer dan bij sommige ING spaarrekeningen) De betalingen en geldopnames worden snel verwerkt (kun je bij Triodos niet zeggen)

Ik baal er nu al bijna een jaar van dat ik niet veel eerder naar ze ben overgestapt.

Tijgeroog

Tijgeroog

02-02-2010 om 15:21

Ook tevreden

Wij hebben dezelfde verzameling als amk en we zijn ook erg tevreden. Alles werkt goed en soepel en ik vind het als bedrijf veel vriendelijker over komen dan de meeste andere banken (op de fortis was ik inmiddels aardig afgeknapt)
Erg fijn ook dat ASN tegenwoordig ook ideal-betalingen aan kan. Nu wachten we alleen nog op een creditcard.

Vic

Vic

02-02-2010 om 22:04

Hoeveel rente?

Hoeveel rente krijg je bij de ASN op je betaalrekening?

Nasha 1st

Nasha 1st

02-02-2010 om 22:58

Wat kost

het hebben van een pasje dan bij ASN? (bij de reguliere banken is het allemaal net weer verhoogd)

amk

amk

02-02-2010 om 23:19

Vic rente; nasha kosten pas

vic de rente op je betaalrekening is 1%

Nasha; € 1,50 per maand voor de ASN Bankrekening, inclusief ASN Wereldpas en Digipas. De tweede rekeninghouder betaalt € 1,- per maand.
bij de ing staat een leuke vergelijking van de kosten:
https://www.ing.nl/particulier/betalen/betaalrekeningen/voordelige-betaaltarieven-bij-de-ing/index.aspx

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.