Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Hannah

Hannah

06-07-2018 om 13:02

ASN bankpas geblokkeerd

Hoi!
Mijn dochter van 12 is afgelopen vrijdag naar de film geweest. Ze wilde pinnen, maar heeft daarbij drie keer de verkeerde code ingevoerd (ze zegt dat ze nog maar twee minuten had en dit misschien uit haast had gedaan). Nu moeten we het pasje weer deblokkeren maar ze vragen om een PIN LOCK nummer. Kan iemand uitleggen wat dst is en waaar ik dat kan vinden?
Hannah

Tijgeroog

Tijgeroog

06-07-2018 om 13:09

Digipas?

Ben je niet de instructies voor de digipas aan het volgen?

bloemetje

bloemetje

06-07-2018 om 13:45

ASN bellen

Beetje flauw misschien, maar is het niet veel logischer om zo'n vraag gewoon rechtstreeks aan ASN zelf te stellen?

Kaori

Kaori

06-07-2018 om 13:55

Bellen

Om je pas te deblokkeren moet je bellen.

Jasmijn

Jasmijn

06-07-2018 om 20:25

inloggen bij mobiel bankieren

Ik keek even op de site en je moet inloggen bij mobiel bankieren: U kunt een deblokkeringscode aanvragen via ASN Online Bankieren. Log in en klik vervolgens onder "Instellingen" > "ASN Wereldpas en ASN Digipas". Selecteer de optie "Deblokkeren digipas (LOCK PIN)" en volg de aanwijzingen op het scherm.

Tijgeroog

Tijgeroog

06-07-2018 om 23:09

Geen digipas

Het is de wereldpas die geblokkeerd is, niet de digipas. De digipas is de rode "rekenmachine" waarmee je online kunt betalen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.