Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Aanstaande collega?

Aanstaande collega?

27-02-2009 om 09:42

Baan op hbo niveau

Op mijn werk is plotseling een functie vrij gekomen. Natuurlijk komen er de gebruikelijke advertenties maar soms werkt ool veel beter!
Het gaat om een functie in economie en grondverkoop/aankoop. Ervaring met juridische privaatrechtelijke zaken is heel handig. Je moet goed zijn in het geven van adviezen, in communcatie en het liefst ook in onderhandelen.
De functie is fulltime maar mag ook parttime (28 of 32 uur). De werktijden kunnen heel flexibel ingevuld worden.
Omgeving: tussen Dordrecht en Rotterdam

Wil je meer weten? Mail mij dan even.
[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

28-02-2009 om 20:33

Natuurlijk

werkt OO ook. Maarre....dan is het een advertentie en daar moet je op OO ook gewoon voor betalen

Even regelen met forumbeheer?

Tihama

Aanstaande collega?

Aanstaande collega?

28-02-2009 om 21:43

Niet bedoeld

Ik snap wat je bedoelt Tihama. Maar ik zie dit meer als tip dan als advertentie. Anders had ik alle gegevens er wel bij gezet en had mijn forumnaam genoemd.
Ik lees hier vaak dat het niet meevalt flexibele banen op hbo-niveau of hoger te vinden.
Nu deze baan vrijkomt, wil ik graag ool-ers informeren voordat de officiƫle procedure start.
Die procedure gaat niet via mij. Dus daar heb ik geen invloed op (en dus ook niet over advertenties e.d.). Wel weet ik dat mijn werkgever open staat voor tips van collega's. Vandaar mijn bericht op ool.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.