Werk, Recht en Geld
dihanne
09-11-2011 om 09:52
Bestelling via internet wordt niet geleverd: en nu?
Ha forummers
Mijn dochter vindt het leuk om zelf zeepjes te maken.
In oktober heb ik een bestelling voor gietzeep en dergelijke geplaatst op internet, en op 17 oktober is het geld van mijn rekening afgeschreven.
Maar..............nog niets ontvangen! Ik kan niet achter het telefoonnummer van de dame van de website komen, en op mail reageert ze niet.
Stomme actie van mij, gelukkig ging het niet om veel geld (€ 30,-). Dus wel een leermoment om het zo niet meer te doen, en ik denk dat ik dit verlies moet nemen
Maar het zit me ook niet lekker natuurlijk. Iemand nog tips wat te doen?
groetjes
Dihanne
Fiorucci
09-11-2011 om 10:07
Dihanne
Kun je op de site zien of ze is aangesloten bij een bepaalde instelling kwa waarborgen en dergelijke?
En uiteraard blijven mailen!!
Puck
09-11-2011 om 10:10
Geld storneren?
Ik weet niet of je het geld zelf via een overschrijving hebt overgemaakt of dat dat op een andere manier is gebeurd, maar misschien is het mogelijk om je geld te storneren? En bij welke webwinkel heb je het gekocht? Dan kan je kijken of ze bij een kwaliteitskeur of waarborg oid zijn aangesloten en daar je beklag doen. Of zet hier de gegevens neer dan kijken we met zijn allen of we het telefoonnummer kunnen achterhalen en het is in ieder geval slechte reclame en een waarschuwing voor anderen
Ik vind 30 euro nog wel een heel bedrag, dat zou ik zeker niet zo over mijn kant laten gaan en het erbij laten zitten.
Ooit hebben we met een paar dames voor Polly eens een belgische mevrouw helemaal doorgelicht en proberen te betrappen op nog meer oplichterij toen ze een jurk niet opstuurde. Uiteindelijk heeft ze toch gewoon de jurk gekregen met vertraging dus dat bleek storm in een glas water.
dihanne
09-11-2011 om 13:27
Geloof je dat nou: net bezorgd!
Nou, dat is toevallig!
ik had de hoop al opgeheven, maar net stopt er een busje voor de deur, en wordt de zeep bezorgd.
ze zeggen wel eens dat je dingen die je wilt 'de kosmos' in moet gooien, maar een berichtje op OO blijkt ook te helpen!
groetjes,
Dihanne
koentje
10-11-2011 om 14:25
Nee hoor dihanne
ik heb je bericht gelezen en ben eens even rond gaan bellen. Toen ik hem te pakken had heb ik hem eens goed de waarheid verteld! Issie nu helemaal bedonderd?
Hij zei al dat hij het snel in orde zou maken. Blij te horen dat het geregeld is!
Geen dank.☺
Puck
10-11-2011 om 14:40
Dihanne
De verkoper heeft vast hier ook gelezen en als bang geworden voor alle publiciteit nog snel voor je opgestuurd. Dat is de kracht van het forum!
Vertigo
11-11-2011 om 15:36
Oh dan heb ik ook iets!
Wat ik bij deze de kosmos inslingerzwaaien wil: een betaalde bestelling via etsy. Het duurt laaaaaang, zo lang dat ik inmiddels ook nog verhuisd ben. Heb haar gemaild incl nieuw adres, geen reactie.
Mij benieuwen!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
dihanne
13-11-2011 om 21:25
Oei vertigo
Oei Vertigo
dat is spannend!
zeker als je ook nog verhuisd bent
gelukkig is alles bij mij goed gekomen door ingrijpen van ons forum (en binnen twee uur!) dus hou de moed erin!
Dihanne