Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Polly Shearman

Polly Shearman

18-03-2011 om 12:11

Blij, blij, blij! [vast contract]

Vanmorgen een vastcontract gekregen van 24 uur waarvan ik 8 uur naar school mag!!! ben zo blij, zo blij... !!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gefeliciteerd!

Ik kom net van m'n werk af (hè wat klinkt dat toch lekker ) en hoop over een paar maanden ook dergelijk nieuws te kunnen brengen.

Gr. Poezie.

Vic

Vic

18-03-2011 om 14:25

Wat leuk

Goed zeg! Jij vertelt altijd zo enthousiast over je werk en dat heb je op je werk dus ook uitgestraald.

Gefeliciteerd polly!

wat een grandioze rentree maak jij. Ik herinner me nog je hethelegezinmoetaaneennieuweroutine draadje, en nu ben je vet binnen!

Hoe zat het ook al weer, eerst je stem kwijt en dan een vast contract?

merene

merene

18-03-2011 om 20:47

Gefeliciteerd

Echt super! Dit weekend kan niet meer stuk voor jou.

Asa Torell

Asa Torell

18-03-2011 om 21:03

Wow!

Wat fantastisch Polly! Lekker vieren, zou ik zeggen! Je hebt tenslotte nog een dagje carnaval in te halen .

Kaaskopje

Kaaskopje

18-03-2011 om 21:11

Joepie!!

Wat geweldig voor je!
Ik barstte spontaan in snikken uit toen ik te horen kreeg dat ik een vast contract had. Ik kán me dus iets voorstellen van je vreugdekreten. En dan ook nog doorbetaald mogen leren... Je mag er terecht heel blij mee zijn.

~~hiep hiep~~

gefeliciteerd, Polly! Je hebt er flink je best voor gedaan! Fijn dat het zich 'uitbetaald'... !

Enjoy, dear!
Jons

Sancy

Sancy

18-03-2011 om 22:05

Broeva! haro!

super Polly!
Van harte gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je superblij bent, en ik vind dat jij een goede leidinggevende hebt en dat personeelszaken erg slim bezig is . Ik gun het je van harte en vind het knap van je.
Je straalt in je verhalen warmte en liefde uit voor 'jouw' cliënten. Wat heerlijk, voor iedereen

Petr@

Petr@

18-03-2011 om 22:09

Inderdaad!

Cliënten en collega's boffen maar met jou! Nogmaals gefeliciteerd!
xP

Guinevere

Guinevere

18-03-2011 om 22:30

Van harte

Zoooo, dat is goed nieuws! Ga het maar lekker vieren dit weekend!

Polly Shearman

Polly Shearman

19-03-2011 om 00:01

Oh wat lief!!!!en een heeeeeel lang betoog, graag lezen.

wat een lieve fijne reakties!!!
dat had ik even nodig!!

want ik heb ook al andere reakties gehad...
even uitleg:

ik doe al 8 jaar vrijwilligerswerk, ik organiseer aktiviteiten voor tienermeiden in een wijkgebouw hier in de buurt, 1 avond per week.
Ik heb daar ook collega's de oudste is 10 jaar jonger dan mij. Het zijn super leuke meiden, echt waar. In april hebben een studie weekend gepland, we gaan dan in een huisje met z'n 5e en werken dan aan de teamspirit! we nodigen een trainer uit die ons uitdaagd en ons zo dichter bij elkaar brengt, dat doen we elk jaar ( nou de laatste jaren, want de eerste jaren had ik een wisselende groep vrijwilligers onder me, en de laatste jaren een vaste)
Deze keer word mijn laatste keer, ik heb aangegeven dat ik er mee ga stoppen. Ik ben dat werk gaan doen om me maatschappelijk nuttig te voelen, en om feeling met het werk veld te houden. Nou dat is sinds september iets wat ik toch wel beleef dus ik ga er mee stoppen.
Omdat ik ga stoppen zijn er 4 andere die er ook mee gaan stoppen ( er zijn er nog 3 over die ons werk voortzetten)

Nou.. *(jeetje wat een lang verhaal) die meiden zijn allemaal jong! en denken dat alles maar komt aangewaait.
Mijn nieuws van een vaste aanstelling en opleidingsplaats op maandag werd NIET met gejuich ontvangen omdat ik nu in ons weekendje op zondag naar huis wil omdat ik maandag naar school moet...
hun argumenten: ja maar je kan je toch ziekmelden, je had dit al gepland, ze kunnen je niet dwingen.
Mijn argumenten: ja maar ik WIL graag naar school, het zijn maar zoweinig maandagen, ik wil er geen missen.
Ik moet ook op een maandag met Ruud op controle in het sophia, als ik moet kiezen ga ik liever dat doen dan het weekend verlengen met 1 dag. Maar ook die afspraak in het sophia neemt manlief over omdat ik geen opleidings dag wil missen....

zo dat is een heel verhaal, maar daarmee wil ik zeggen dat ik dus blij ben met jullie enthousiaste reakties, want ik dank god op mijn blote knietjes dat ik na een "thuiszitgastouderzijnpauze" van 11 jaar gewoon zo makkelijk weer het arbeidsproces weer inrol en zo op mijn plek ben daar, en me zo nuttig voel en zo veeel liefde voel voor die mensen daar...
Ik ken mensen die 2 jaar lang soliciteren en dan NOG nergens terecht kunnen...

zo dat is eruit!!
nogmaals dank!

Tink

Tink

19-03-2011 om 00:33

Polly!

Wat super van je baan! Gefeliciteerd!!
Enne, gewoon doen hoor die school, is nu ff belangrijker dan dat weekend. En trouwens, je laat het toch niet afweten, je gaat alleen iets eerder weg. Flauw hoor als ze je daarom zo behandelen!

Hee polly

SUPER gefeliciteerd met je nieuwe baan.
En natuurlijk ga je die maandag gewoon naar school. Ja niet zo leuk voor die meiden. Maar je bent er toch de rest van het weekend nog wel? Begrijp ik goed dat je gaat stoppen met dat vrijwilligerswerk? Goed van je dat je dat weekend nog wel gaat dan.
Jammer hoor dat het zo gaat. Ook jammer dat anderen stoppen omdat jij weggaat. Dat ze opgeven bij een tegenslag. Maar jij bent nu bezig met je toekomst, en dat is toch belangrijker nu.

Valkyre

Valkyre

19-03-2011 om 00:59

Fantastisch

Fantastisch nieuws, Polly, en wat een geluk voor je clienten. Laat die meiden maar kletsen. (Bij)scholing is goud waard, je hebt groot gelijk dat je niks wil missen. En het hoort bij je werk, toch? Wel jammer dat ze niet dolblij voor ze zijn, maar ja...

Ga er lekker van genieten!

Leuk polly

je doet het er echt fantastisch blijkbaar, goed !

Sancy

Sancy

19-03-2011 om 10:45

Grin polly

"Mijn nieuws van een vaste aanstelling en opleidingsplaats op maandag werd NIET met gejuich ontvangen omdat ik nu in ons weekendje op zondag naar huis wil omdat ik maandag naar school moet... "
Ik hoef je toch niet te zeggen dat je niets hoeft aan te trekken van die grieten he? Meid, die balen als een stekker omdat jij weg gaat, en nu boor je ook nog één van de gezellige trainingsdagen door hun neus.
Lijkt me een mooi onderwerp om die training mee te beginnen trouwens Heb je al een trainer?

fladder

fladder

19-03-2011 om 10:59

Polly

Die meiden balen natuurlijk als een stier omdat ze jou eerder moeten laten vertrekken en je gezelligheid zullen missen

Yesyesyes!

Heel veel plezier met deze kans!

liora

liora

19-03-2011 om 12:42

Polly

Wat goed zeg! Ik eet er een heerlijk stukje zelfgebakken quiche op

Niny

Niny

19-03-2011 om 12:59

Polly gefeliciteerd!

Leuk voor je Polly, en laat die meiden maar kletsen, zoals hierboven al gezegd werd zullen ze je missen.
Niny

Vera*

Vera*

19-03-2011 om 14:00

Hier dan

Gefeliciteerd!

Vera

Jade

Jade

19-03-2011 om 18:46

Polly,

Gefeliciteerd

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.