Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

anoniem

anoniem

13-04-2011 om 13:40

Dochter weggehouden bij vader


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

20-04-2011 om 11:39

Zelazny

Zelazny:
"Maar gek genoeg zijn dat blijkbaar de enige twee dingen die ex eist. Want ik lees nergens anders dat ze dingen eist, alleen deze twee komen steeds terug. Dat laatste is nogal simpel op te lossen, je broer kan verwijzen naar de wet. En dat eerste is vervelend, maar nou niet echt een reden voor het emotionele demoniserende traject dat je in bent gegaan."
Nouja, als die twee malle eisen steeds maar terugkomen, is dat genoeg om de verhoudingen extreem te verstoren.

anoniem

anoniem

20-04-2011 om 12:46

Zelazny

"En dat eerste is vervelend, maar nou niet echt een reden voor het emotionele demoniserende traject dat je in bent gegaan".

"Emotioneel demoniserend" vind ik nou ook een beetje te hoor. Ik heb nu twee dingen genoemd die zeer recent spelen, maar er is uiteraard nog een hele berg shit wat eronder zit natuurlijk.
Er spelen uiteraard nog veel meer dingen mee zoals het eindeloze getreiter en het constant jennen over de rug van dochtertje; het uithoren van dochtertje als ze bij vader is geweest en dan vervolgens vader een dreigbrief sturen met datgene wat hij allemaal goedgevonden heeft en slecht is en dan al die scheldpartijen per sms! Broer wordt gewoon voor rotte vis uitgemaakt!

Als broer een leuk jurkje koopt voor dochtertje, of ze krijgt een leuke trui, broer of jas, schoenen…maakt niet uit wat, dan ziet broer het nooit meer terug als ze het meeneemt naar huis (van ex).
Broer houdt dus nu alle aangekochte spullen bij hem thuis zodat ze dat bij hem kan dragen. Ex geeft het gewoon weg en trekt dochtertje oude versleten kleren aan als broer haar komt ophalen….misschien toeval, maar keer op keer?

Dochter is 9 jaar, maar mag van moeder niet rollerskaten…want dat is gevaarlijk, dochtertje mag niet varen in een rubberen boot (ze heeft A en B diploma), ze mag niet spelen met andere kinderen op een grasveld naast huis van broer als broer er niet bij blijft zitten. Als klap op de vuurpijl haalde broer het in zijn hoofd om dochter van 9 op een zitverhoger in zijn auto te zetten met gordels om (helemaal volgens de regels). Dochtertje moet dus van ex in een kinderzitje. Broer heeft haar de regels rondom het veilig vervoeren van kinderen laten lezen, maar ex eist het gewoon want anders krijgt hij dochter niet mee! Kind zit dus helemaal klem in een kinderstoeltje! (lekker veilig!).

en zo kan ik nog wel een uur doorgaan…..wie is hier nu bezig met een demoniserend traject? Het zijn puur de feiten die ik opnoem en waar ze ons ook mee confronteert.

anoniem

anoniem

20-04-2011 om 13:25

Nee zelazny

Ik noem even een paar hele lullige feiten op wat jij blijkbaar gejammer vindt.
Ik adviseer hem niet om geen advocaat in te schakelen; lijkt me best een goed idee. Ik zeg hem wel om vooral niet in te gaan op het getreiter van ex, maar dat doet hij ook niet.

En helaas voor jouw Zelazny, bestaan zulke gemene, slechte ex-en hoewel je daar niet van wil horen nog wil geloven wat ze allemaal kapot kunnen maken en uitvreten! Geloof me, het kan nog veel erger (lees hiervoor maar een posting).

Nu je het gevoel krijgt dat je geen gelijk gaat krijgen, duik je ineens weg.
Wen er maar aan, mensen zijn niet altijd wat ze lijken, dus duik maar lekker weg in je droomwereld waarin alles te bespreken valt en alles in alle redelijkheid gebeurd en er vooral geen gemene, slechte ex-en zijn.
Geef maar lekker op!

Jolanda123

Jolanda123

20-04-2011 om 14:56

Wat is je vraag dan precies?

kortom, probeer nu ééns in 3 zinnen te omschrijven wat je wil met dit draadje, en wat de vraag precies is?

dorle

dorle

20-04-2011 om 16:11

Anoniem

Je schrijft in je allereerste stukje laatste zin

`Graag tips want broer is nu haast in staat om ex zwaar te mishandelen zo erg heeft ze hem nu in de tang!`

Een tip dan, kalmeer, gooi niet nog meer olie op het vuur door je er mee te bemoeien. Kalmeer broer!

Je hebt geen enkele invloed op het gedrag van ex van broer, niemand hier op het forum kan ex niet meer gemeen laten zijn. Het enige wat broer kan doen is een advocaat regelen zodat afspraken op papier komen.

anoniem

anoniem

21-04-2011 om 19:59

Dorle

Helemaal mee eens. We bemoeien er ons er al zeker niet mee in die zin dat we ex benaderen ofzo of broer opjutten. Broer is juist heel rustig (in tegenstelling tot ex) en gaat niet in op allerlei acties van ex. Inderdaad…advocaat inschakelen en regelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.