Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Truus

Truus

22-06-2010 om 23:16

Een leuke klus aan mijn neus voorbij

De beslissing is al genomen maar ik wil even checken of dat verstandig was. Ik werk bij een groot bedrijf met meerdere vestigingen en een hoofdkantoor. Vanuit het hoofdkantoor werd een medewerker gezocht voor een deelproject. De eerste gegadigde wilde heel graag maar mocht niet van zijn leidinggevende. Ik voldoe aan alle criteria en zou heel graag willen. Er is 1 maar... De verantwoordelijke projectmanager op het hoofdkantoor is mijn echtgenoot (we hebben normaal niets met elkaar te maken in het werk). We zijn bang dat dit toch lijkt op vriendjespolitiek of dat er scheve ogen ontstaan. Ik heb nu mijn directe collega naar voren geschoven en ga haar op de achtergrond ondersteunen. Verstandige beslissing?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

zowel mijn man als ik vinden dat jullie goed gehandeld hebben. Het zou niet zo moeten zijn, maar de realiteit is gewoon wel dat jullie inschatting 99% zeker klopt. Er zou gekeken, gedacht en gepraat worden.
Hooguit als je de verantwoordelijkheid voor het aannemen van deze kandidaat omhoog zou kunnen schuiven, en dat algemeen bekend maken, dat je het dan zou kunnen doen. Maar ik denk echt dat je nu de enige juiste keuze gemaakt hebt.

jammer!!!

Jons

amk

amk

23-06-2010 om 10:18

hoe jammer het ook is maar dit is wel de juiste beslissing. Het is een van de nadelen van een relatie op het werk.

Truus

Truus

29-06-2010 om 21:28

Alsnog

Bedankt voor jullie reacties. Ik was mijn vraag even vergeten. Inmiddels heb ik complimenten ontvangen voor mijn alternatieve oplossing. Dat is ook wat waard haha En mijn collega is blij met haar buitenlandse dienstreisje, dus dan is iedereen gelukkig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.