Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Eigen risico

Hallo,

Graag jullie hulp bij het volgende:

Afgelopen kerst heb ik lekkage gehad ivm smeltwater. Ik woon in een huurhuis. Eigenlijk had ik net alles opgeknapt (gescheiden, nieuw huisje.....tijd om dingen een plaatsje te gaan geven...) en was ik toe aan rust en een nieuwe stap in mijn leven.

Maar de lekkage bracht daar dus verandering in. Ik weet dat het maar materieel is, maar toch was ik erg verdrietig.De schade was best groot, en ik zat ook niet lekker in mn vel, en dan dat er ook nog bij.

Inmiddels de schade opgegeven aan de verzekering, ik ben dan zo netjes om op te geven wat er beschadigd was en niet meer (zoals heel veel mensen doen wat ik om me heen hoorde). Ik had overal bonnetjes van en ik heb alles netjes vergoed gekregen.

Nu had ik een eigen risico van 250€, en dat hakt er flink in als je leeft van een inkomen op bijstandsnivo. De verzekering gaf mij aan dat ik het ER misschien zou kunnen verhalen op mijn verhuurder.

Nu ben ik geen ster in het schrijven van brieven en het onderbouwen van mijn argumenten.
Zou iemand mij hiermee willen/kunnen helpen, of bestaan en voorbeelden op internet.
Ik wil het in ieder geval gaan proberen om het ER te verhalen op de verhuurder.
Graag jullie hulp. waarvoor alvast mijn dank.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

09-02-2011 om 14:00

Mail me maar even

op [email protected] als je wil dat iemand even naar je tekst kijkt!

Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.