Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Kiki26

Kiki26

24-01-2009 om 20:35

Erfafscheiding


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

27-01-2009 om 09:35

Jammer hoor

Jammer dat je de oplossing niet wilt vermelden, er zijn er ook genoeg geweest (ik) die toch positief hebben lopen meedenken met je.

Maxime

Tinus_p

Tinus_p

27-01-2009 om 09:40

Ach

Als TS de oplossing niet wil posten, betekent dat ongetwijfeld, dat ze zich schaamt voor de uitkomst.

Sancy

Sancy

27-01-2009 om 10:22

Tinus

*my thoughts exactly*

dynastie

dynastie

27-01-2009 om 10:28

Inderdaad tinus

Of dat er helemaal geen uitkomst is. Maar wel lekker 'nananananana' kunnen posten. Niks nieuws onder de zon.

Och

Die uitkomst had leerzaam kunnen zijn voor mensen die nog van plan zijn te gaan verbouwen. Maar helaas, het blijft inderdaad bij nanananananaaaaa.
Toch prettig dat de draad voor het overige wel een aantal nuttige tips heeft opgeleverd. Nooit weg.

moraalridder

moraalridder

27-01-2009 om 13:27

Tjonge jonge

"De trespa voorziening is alleen gebruikt om de buren onder druk te zetten."
Schandalig!!! Wat ben ik ontzettend blij dat ik jou niet als buurvrouw heb. Eerst een muur neerzetten die onverwacht 'dikker' is waardoor ik grond moet inleveren en als ik mij dan niet vrijwillig laat bestelen dreigen met Trespa. Het zal je buur maar wezen. Snap je nou zelf niet hoe vals dat is?

Opgelost

Tja hoe zou dat nu opgelost zijn?
Kiki vindt dat de buren "lullig doen over 5 cm". Zijzelf is nog de mildste, want haar man vindt de buren "een stel zeikerds". Bovendien speelde het probleem bij de buren aan de andere kant ook, maar die zijn "uiteindelijk akkoord gegaan".
Ben héél benieuwd naar dit akkoord...
n@nny

Och

t geeft niets, dat we de oplossing niet mogen weten, ik draai me niet vaker om dan normaal, ´t zal wel niet een fraaie of fijne oplossing zijn, want daarmee loop je graag te koop, toch?

Of niet als je hormonaal uitgedaagd bent ?

Ben in elk geval blij dat mijn buren geen grensoverschrijdende bouwplannen hebben, want nee, dat zou ik ook niet waarderen en die trespaplaat, die zouden ze mogen plaatsen, maar dan aan de binnenkant (en de stenen buiten dus!)..heeeeeeeeeeeeeeee...wie weet win ik de jackpot!!??

Tirza G.

Tirza G.

27-01-2009 om 16:44

Er stond toch

een smiley achter? Zo'n soort geval ofzo?

Tirza

de smiley (steekt de tong uit)

Tihama

Tihama

27-01-2009 om 20:16

Janeway

je vroeg of je een bouwtekening niet mocht kopieren. Jawel hoor, dat mag wel. Maar ik schreef:
"De aannemer kopieert bouwtekeningen van een ander zonder er zelf naar te kijken "

Daar zit de crux. Als je iets kopieert moet je wel kijken of je het goed doet. Anders ga je bij het afkijken dezelfde fouten maken. Zelf na blijven denken is best wel verstandig.

Tihama

Wat een rare reactie

Je krijgt hier honderden suggesties en vervolgens reageer je zo raar?

Tirza G.

Tirza G.

27-01-2009 om 22:34

Dank je mien

Weer wat geleerd. Tong uitsteken. Naar míj. Tssssssk.

Tirza

MaximeM

MaximeM

28-01-2009 om 23:12

Goed om te horen

Pff ik ben blij voor je dat het goed is afgelopen, ik zou echt in de stress hebben gezeten hoor. Het gaat om nogal wat bedragen als je alles zou moeten hebben laten ombouwen.
Binnenkort krijgen wij een nieuwe keuken, wat zal ik blij zijn als het klaar is en alles is goed gegaan. Ik word altijd nerveus van klussen in huis door klusjesmannen, op een of andere manier gebeurt er altijd iets waardoor ik er nét niet helemaal tevreden mee ben.

Maxime

Fijn!

en excuses aanvaard, hoor!

Ik kan me voorstellen dat de stress je de oren uitkwam!

Sterkte met de laatste loodjes (verbouwing en zwangerschap!)

Half steens

nog even een vraagje, gaat de aannemer dan zelf al die bakstenen doormidden hakken of is die combi betonplaat (?) met steenstrips kant en klaar ??

steenstrips klinkt zo vreselijk nep namelijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.