Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Polly Shearman

Polly Shearman

14-09-2010 om 09:57

Even up-dateje

Omdat jullie me zo goed hebben geholpen met mijn sollicitatie brief, gesprek enz.. hier en op de chat even een update. ik heb in middels 3 diensten gedraait en het is super leuk!!!!!!
ben heeeeel blij met mijn nieuwe baan!

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

14-09-2010 om 10:37

Lekker!

Ik wilde inderdaad eens vragen hoe het nu bevalt Fijn dat je het zo naar je zin hebt Polly!

Leuk pol!

je werkt nu in de zorg toch? Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt!

Polly Shearman

Polly Shearman

15-09-2010 om 09:57

Ja mien

Ik wist wel dat ik een zorgzaam type was, maar dat ik het echt zo leuk zou vinden om, mensen op bed te leggen, en uit bed te halen enz had ik niet gedacht.
Gisteren zag ik een item op het nieuws dat er zoveel te kort aan mensen in de zorg is!
Nou.. echt het is gewoon leuk werk.. waarom doen niet meer mensen dat>?!>!

Wat leuk polly

en wat fijn voor de mensen die je verzorgt dat je er zo goed in bent en het zo leuk vindt !

ilsepilse

ilsepilse

15-09-2010 om 15:19

Wat goed

go go girl !!
wat fijn dat je het leuk vindt !!

Polly Shearman

Polly Shearman

15-09-2010 om 23:59

Het is gewoon heel fijn

vanavond na een late dienst stapte ik in wind storm en regen op mijn fietsje, en het was zo;n fijn idee dat mijn mensen daar lekker warm, fris gewassen en verzorgt in hun bed liggen.
echt ik doe het met liefde!

Ha die polly!

zo te lezen valt het met de werkdruk mee...ik herinner me uit mijn tijd verplichte toiletrondes en altijd te druk hebben om met een heel voldaan gevoel naar huis te gaan..net die persoonlijke touch, daar was weinig, of beter gezegd, géén tijd voor..

Fijn dat het nu beter is, ik heb nog steeds een aversie tegen verpleeghuizen als het gaat om mezelf of naasten, ik moet er niet aan denken daar te belanden..(maar wie weet in het huis waar jij werkt wel )

Ja dat is goed

jouw mensen, je bent vast hier voor in de wieg gelegd, fijn !

Polly Shearman

Polly Shearman

16-09-2010 om 12:49

Nou mien

Ik werk met mensen met een lichamelijke aandoening, een somatische afdeling dus. De mensen dragen allemaal een hals alarm, en kunnen mij daarmee oproepen. Als ik tijd heb loop ik er dan naar toe, en als ik mijn handen niet vrij heb, dan bel ik even wat ik voor diegenen kan doen. Als ik niet weg kan, spreek ik af dat ik zo spoedig mogelijk kom.
Mijn bewoners mijn heel goed aanspreekbaar, met hun verstandelijke vermogens is niks mis. Als je elke 5 min op gepiept word, kan ik gewoon rustig uitleggen dat het even gaat duren. Maar tot nu toe heb ik nog geen seconde stress of werk druk gevoelt. Het is vreselijk vervelend als een bewoner even moet wachten tot ik ze naar het toilet kan helpen, maar de meeste bewoners hebben daar ook wel begrip voor.
groet, polly

Polly

"Waarom doen niet meer mensen dat?" Mijn eerste reactie is dat de meeste mensen gemotiveerd worden door geld, en de zorgsector niet bekend staat om zijn hoge salarissen...

Wat heerlijk dat het voor jou wel een baan is waar je helemaal voor gaat! Zulke gemotiveerde krachten gun je iedere werkgever!

Groetjes,
MamaMarit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.