Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Financieel advies

Onlangs heb ik mijn huis met flinke winst verkocht. Mijn eerste doel is nu om mijn studerende dochter uit de studieschulden te helpen en te houden. Verder wil ik me oriënteren op manieren om te beleggen of te investeren. 
Ik zoek een financieel adviseur die mij kan helpen. Hoe vind ik zo iemand? Zomaar op een bureautje afstappen zie ik niet zitten, er zijn teveel gladde figuren in de financiële wereld. Ik wil er best flink voor betalen maar dan ook waar voor mijn geld. Is er een beroepsvereniging of een keurmerk of register? Ik ben zelf helemaal niet thuis in deze materie. 

Heb je dan geen ander huis gekocht?

Anoniemer

Anoniemer

14-07-2022 om 07:37 Topicstarter

Caroline80 schreef op 14-07-2022 om 07:34:

Heb je dan geen ander huis gekocht?

Jawel, maar met partner samen en nog veel geld over.

Gewoon bij een bank? Eventueel de bank waar je je geld hebt gestald?

Veel banken hebben de mogelijkheid om te beleggen ik zou dat als.het om grote bedragen gaat wel spreiden. Dan praat ik over enkele miljoenen dus.

Je hebt natuurlijk de accountantskantoren die bij een register staan aangeschreven dat is net even een stapje meer zekerheid dan administratie kantoren want die admin kantoren kan iedereen opstarten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.