Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

forever living bedrijf

uitnodiging voor gesprek gehad, maar ik lees alleen negatieve berichten op internet ... wie o wie kent het bedrijf/de producten/de werkwijze

Ely

Ely

26-05-2014 om 12:54

Lijkt me duidelijk

Gewoon niet doen. Waarom zou je hierin trappen als je al meer dan voldoende gewaarschuwd bent?

Yura

Yura

26-05-2014 om 14:18

Bah

Dat klinkt niet leuk. Of moet je verplicht van het uwv?

Ik ken het bedrijf heel goed.

Ik ben supervisor van Forever living products sinds 2002.

Prima producten, totaal geen verkoopdruk.
In eerste instantie heel erg actief aan het werven geweest, daarmee supervisor geworden/ 8% korting bovenop de inkoopsprijs en van alle bestellingen die mijn distributeurs maken, maar dan moet ik zelf wel voor 800 euro omzetten.
Tja, dat is mij nog nooit gelukt.

Ik ben nu een slimme consument/ ofwel, distributeur geworden om voor inkoopsprijzen de producten te kunnen aanschaffen. Scheelt aardig wat euro's.

Als je er rijk van wilt worden, wat betreft andere distributeurs onder je krijgen, is een ander verhaal.
Dan moet je gaan netwerken.
Ga er dan van uit dat 1 op de 100 mensen JA, dat is precies iets voor mij! zegt.
Ik heb 8 distributeurs onder mij, waarvan er 7 het weer hebben opgegeven.

Mijn familie is ook erg content met de producten, dus ik ben de besteller voor inkoopsprijs, voor de gehele familie.

Ik ben geheel verkeerd begonnen met het inschrijven van ass.supervisors.
Als je deze stap zet, begin dan 3 vaste klanten, in te schrijven voor distributeur, en niet voor ass. supervisor.
De bestellingen van distributeurs tellen mee voor jou CC's, handig want dan hoef je nog maar een omzet zelf te genereren van 200 euro i.p.v. 800.

Zodra degene onder je ass. supervisor wordt, d.m.v. een aankoop van 400 euro, dan mag je zelf dus weer die 200 verkopen.(mijn vaste klanten zijn allemaal ass. supervisor, helaas)

Het voordeel van dit bedrijf, eens een positie behaald, altijd die titel.

Als je het goed aanpakt, dus eerst een stuk of wat mensen enthousiast maken voor de producten, (en dat is niet zo moeilijk want de producten zijn fantastisch, en iedereen heeft wel een gezondheidsprobleem), en ze ze zelf laten bestellen (eerst een basis creeren)als distributeur, daarna pas de zakelijke markt betreden, door mensen enthousiast te maken voor de mogelijkheden.

Succes, wat je ook doet.
Zorg dat je heel goed weet welke producten waarvoor goed zijn.
Je hebt altijd gespreksstof, en bij FLP hebben je klanten geld terug garantie als het echt niet werkt, heb tot op heden nog nooit iets terug gekregen.

Vooral mensen met darmproblemen, huisreacties en allergieën hebben veel baat bij Aloë vera producten.

Het is volledig plantaardig/ niet op dieren getest, kosher, kortom elk label is dik verdiend.

Heb je nog vragen, kom maar op!

Doe je er zakelijk niets mee? Ga dan iig wel over tot aanschaf van bv de make-up, zonder dierlijke vetten

Katniss

Katniss

26-05-2014 om 16:02

Is dat wat vroeger Herbalife was?

Correctie

Ik ben geheel verkeerd begonnen met het inschrijven van ass.supervisors.
Als je deze stap zet, begin dan 3 vaste klanten, in te schrijven voor distributeur, en niet voor ass. supervisor.

moet zijn begin dan met 8 vaste klanten (die gem. voor 100 euro per maand bestellen.

@Katniss

Nee, is een volledig ander bedrijf en andere insteek, opzet en bonusmethode.
Doet hoegenaamd niets aan afslanken.

Tijgeroog

Tijgeroog

26-05-2014 om 17:09

100 euro per maand?

Jeetje, dat vind ik wel heel veel hoor! Een kennis van me verkoopt ook spullen van forever, maar heeft mij nooit enthousiast weten te maken. Terwijl ze echt haar best gedaan heeft (zo haar best dat het irritant werd en ik haar ben gaan ontlopen) En ook aan andere verzorgingsproducten zal ik nooit ook maar iets in de buurt van 100 euro per maand uitgeven.

@Tijgeroog

met 4-5 vaste afnemers is 100 echt geen probleem.

Daarnaast heb je geen koop verplichting.
Je bestelling moet alleen 100 euro zijn anders bezorgen ze het niet.
Al zou ik 1 keer per jaar bestellen.

Dalarna

Dalarna

27-05-2014 om 08:53

lol

Een beetje slimme afnemer zorgt dus gewoon dat die ook verkoper wordt. Wat een nepperij zeg! Ik zou mij daar nooit toe verleiden en ik zou het al helemaal niet op prijs stellen als kennissen, vrienden of familie hier in werken en mij hun producten willen verkopen. Als ik iets nodig heb ga ik wel naar een winkel, die mensen ken ik verder niet en kom ik ook niet tegen op verjaardagsfeestjes en als het niet in de winkel te koop is doe ik het wel via internet.

Griezel zeg, zo'n verkoper tussen je vrienden!

Dalarna

"Griezel zeg, zo'n verkoper tussen je vrienden!"

Ik vermoed dat veel mensen zo'n verkoper dan ook niet lang tussen de vrienden zullen hebben. En die verkoper zich maar afvragen waarom hij/zij de laatste tijd zo weinig uitgenodigd wordt...

Groeten,

Temet

Dalarna

Dalarna

27-05-2014 om 12:05

Temet

Precies, dat bedoel ik. Ik word al misselijk als ik al die tips lees van Jasam. Dat moet Jasam toch doen met mensen die ze al kent!

brrr

en 'forever living' vind ik een raar motto.

Vrienden met een verkoopmissie zijn verstandig als ze hun verkoopactie nadrukkelijk buiten hun persoonlijke leven houden. Of het nou Forever living, tupperware, HARA, of weet ik wat voor spul is.

Nee hoor

Ik moet niks, ik bestel alleen wat de mensen zelf graag hebben willen.
Ik maak geen reclame en ik leur ook niet langs de deuren.
Er kwam laatst iemand van de dierenarts vandaan die had haar een middel voorgeschreven voor haar paard, en of ik dat had.
En ja, daar kon ik haar aan helpen.

Ruby

Ruby

27-05-2014 om 13:03

Lees dit eens door.

Niet aan beginnen zou ik zeggen.

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=57&t=121782

Netwerkmarketing

Je goed laten informeren over waar je aan begint is erg verstandig.
100% achter de producten staan die je als gereedschap krijg is ook een pré.
Bespreek goed de mogelijkheden en onmogelijkheden voor jou.
Ben je een pedicure of kapster, die alle producten in haar eigen zaak kan gebruiken en promoten, of ben je een huisvrouw zonder erg veel contacten maakt een wezenlijk verschil. Ben je hoog opgeleid, of heb je nauwelijks een basis, neemt men dingen van je aan, of wuiven ze je weg. Ben je iemand die makkelijk praat, of iemand die moeilijk contacten legt.

Netwerkmarketing staat of valt met je omstandigheden, je geloof in jezelf en het product.

En aan het product ligt het niet, want dat is zonder meer goed te noemen.

Thursday Next

Thursday Next

27-05-2014 om 13:49

als je er niet echt achter staat

dan moet je er niet aan beginnen. Zo te lezen heeft Jasam een goede manier gevonden om er mee om te gaan.
Het product is anders, maar de verkoopmanier doet me wel denken aan Herbalife. Een vriendin van me heeft dat verkocht en ik ben wel eens meegeweest naar zo'n avond, ongeveer hetzelfde verhaal als dat op tros radar.

begin er niet aan

Ook ik was geïnteresseerd en wilde zo graag iets voor mezelf beginnen dat ik de stap genomen had. Mooie dromen ,maar ik vond het al te mooi om waar te zijn. Ik ben er nooit in meegegaan en dus ook niet "succesvol"geworden zoals zij het noemen. Als je er volledig in meegaat , houd er rekening mee dat je je vrienden kwijt raakt, diegene die er helemaal inzitten, zijn 1 grote kliek(sekte) en hebben alleen elkaar. De spullen zijn niet slecht ofzo,maar daar gaat het ze helemaal niet om. Het is een pyramide alleen hoef je geen geld in te leggen maar doe het door producten te kopen. Je krijgt zelf korting maar dan nog zijn ze te duur.Alles moet je zelf betalen, folders ,info materiaal, cursussen,bijeenkomsten,feestavonden, je betaald overal voor. Ik kan er een boek over schrijven, blijf bij deze mensen ver uit de buurt!!!!!

Xana

Xana

25-08-2014 om 10:15

helaas

NIET aan beginnen. Mijn relatie van 2,5 jaar is door FLP net op de klippen gelopen. De indoctrinatie ging zover dat mijn vriendin probeerde om me meer en meer in te verdiepen en kon niet verkroppen dat ik dat niet deed. Ook de middelen zet ik mijn vraagtekens bij. Waarom? Bekijk de verpakking van een FLP-product en van een vergelijkbaar product uit de winkel en ontdek dat wat in de reguliere producten zit, ook in de FLP-producten zit. Maar veel duurder zijn om alle mensen in de pyramide hun deel te kunnen geven.
Ook werd het onderwerp FLP-producten bijna het enige waar mijn vriendin in gezelschap over kon praten. Als ze maar even een aanknopingspunt had, was het raak.
Verder zijn de wonderlijke genezende verhalen voor wat 1 product betreft ook kletskoek. Ik heb een sluimerende schimmel aan de voeten (gaat in principe nooit meer over). Heb ik twee weken lang een wondermiddel gebruikt, dat het alleen maar erger maakte! Ook bij haar dochter had het een averechtse werking.

Verder even cijfers.:
Jaaromzet 2,7 miljard over 10 miljoen verkopers, betekent een omzet per verkoper van 270 dollar per jaar!!! Volgens mijn vriendin werd 80% van de omzet gerealiseerd door 2 miljoen verkopers. Dus dat komt neer op 1100 dollar per jaar. De enigen die rijk worden zijn de mensen boven in de top.

Bezint eer ge begint!

Cisca

Cisca

09-08-2016 om 16:31

Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn

Ik ben zelf FBO, Forever Business Owner, en ben heel erg blij dat ik deze kans heb aangegrepen.
Ben net begonnen, maar zie dat er een aantal mensen om mij heen het heel goed doen en wel degelijk een leuk extra inkomen genereren op deze manier.
Uiteraard moet je affiniteit hebben met de Aloe Vera producten.

De meeste mensen willen wel graag wat extra inkomsten hebben en gezonder leven, daarom is het nog steeds een super snel groeiend bedrijf. Nummer 1 op het gebied van Netwerkmarketing.

Het is niet zo dat je met niets doen geld verdient. Je zult wel degelijk op zoek moeten naar enthousiaste teamleden, de producten zelf proberen en klanten proberen te krijgen die de producten gebruiken, dus er uren in willen steken. Afhankelijk van wat je er mee wilt verdienen kun je dat zelf bepalen.

Ik vind het heerlijk om te kunnen werken waar, wanneer en met wie ik wil.

Naast alle negatieve berichten wilde ik toch een positief geluid laten horen. Helaas zijn alleen het vaak alleen de negatieve mensen die zich laten horen. De mensen die er echt mee werken en er voor willen gaan zullen hier niet op reageren, omdat ze wel beter weten.

Het is ook zonder risico's, want als je met de producten blijft zitten en besluit te stoppen, kun je ze altijd terug sturen.
Ik zou zeggen, niet geschoten is altijd mis. Je weet pas of ik gelijk heb als je het zelf ervaart.
Ik heb zeer veel leuke mensen leren kennen, leer heel erg veel en mijn netwerk begint al aardig te groeien.

Gewoon doen, zeker als je jonge kinderen hebt en minder wil gaan werken of (weer) iets wil gaan doen vanuit huis.

Doe maar niet

Vrienden en kennissen lastig vallen met die dingen is niet de manier om met familie en vrienden om te gaan.
Je bent net begonnen en dan zit het enthousiasme er nog wel in. Ik had zo'n vriendin. Ben blij dat ze er op tijd weer mee gestopt is. Nooit meer wat over gehoord.

Beertje

Beertje

11-08-2016 om 10:36

pfffff

Mijn moeder en haar partner zijn woeste aanhangers.... Ik vind de producten stinken en geen meerwaarde geven dan producten van andere merken. Ik ben maanden geleden naar een meeting mee geweest met mijn ouders. Het is een overdreven tjakaaaa gebeuren, ik werd er misselijk van. En wat voorgangers ook zeggen ze praten alleen maar over forever. Met Moederdag ben ik gewoon eerder weg gegaan dan de bedoeling was. Iedere keer als je het ergens over hebt draaien ze alles naar die rommel.

Mijn kind was was gevallen en had een schaafje.... "dan moet je echt de forever gelly gebruiken"...

Ja mijn zoon had last van zijn kies..."dan moet je echt de tandpasta van forever gebruiken"....

Ik ben al dagen aan de schijterij zeg.... "dan moet je echt de clean nine gaan doen om te reinigen van binnen"...

Ik was er klaar mee en heb mijn moeder gezegd dat als ze over iets anders kan praten als over forever ik weer op visite kom. En dat die clean nine mn schijterij niet gaat verbeteren want van haar en forever word ik kotsmisselijk. Het was misschien een overdreven reactie maar iedereen die nu over forever praat die zijn bij mij niet meer welkom op een feestje.

groeten een anti forever hahaha

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.