Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Geenfunctie

Geenfunctie

10-06-2009 om 20:52

Functie gezocht

Mijn man heeft een eigen bedrijf en ik help hem mee.
Ik help wel heel veel en nu zijn we bezig met visitekaartjes en omdat ik ook veel doe zou het handig zijn als ik ook eens een kaartje kan geven aan een relatie.
Maar wat ben ik nu eigenlijk? Een duizendpoot, maar dat staat niet zo mooi op mijn kaartje.
Wat doe ik: Hele administratie, erg veel telefoon, plannen, personeel aansturen, sollicitatiegesprekken met nieuwe medewerkers.
Als er iemand belt en vraagt naar het hoofd reclame zeg ik: dat ben ik.
Als er iemand belt en vraagt naar het hoofd personeelszaken, zeg ik: dat ben ik.
Idem met afdeling crediteuren en ga zo maar door.
Mijn man is de directeur en is altijd onderweg vandaar dat ik al deze functies voornamelijk zelf doe.
Hoe ga ik mijn eigen functie noemen???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Chef de bureau?

Ik om wel eens de term 'chef de bureau' tegen voor (kennelijk) een soort oppersecretaresse/manusje-van-alles. Misschien is dat wat?

Groeten,

Temet

jose 2

jose 2

11-06-2009 om 07:36

Office manager........

Hoi,
Klinkt als een office manager.........
Kijk maar eens naar cursussen office manager, daar staat het takenpakket in wat jij omschrijft.

Groetjes José

Jose

Ik denk inderdaad dat dat m moet worden.
Office manager dat klinkt wel hoor....
Dank je wel!

Duizendpootje

In de VK-banen staat altijd een rubriekje met aparte visitekaartjes; soms zo leuk en slim bedacht, dat je aan het kaartje meteen kan zien wat de functie van degene op het visitekaartje is. Misschien kun je je duizendpotenfunctie in beeld zetten op het visitekaartje?
(een duizendpoot dat met elk pootje iets anders vasthoudt ofzo...)

onderdirecteur?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.